Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul - Beckwith, Harry

Editura BUSINESSTECH

-10.5 Lei
Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul

Cartea face parte din campania

Foloseste codul BUSINESS10 pentru 10% extra reducere la toate titlurile editurii BUSINESSTECH

Campania este valabila in perioada 01/04/2024 - 30/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul

Apreciere: 4.4/7 (9 voturi)
PRP:35,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
24,50 Lei
Diferența: 10.5 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul

Marketingul serviciilor - Arta de a vinde invizibil - Cifra descifrarii marketingului modern.

Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:
- Marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe ,,a vinde" o relatie pe termen lung;
- Trebuie sa faci eforturi sa indentifici ceea ce vinzi cu adevarat (nu vinzi friptura, vinzi mirosul!);
- Cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este adevarat important pentru consumator;
- Care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt, trebuie sa se regaseasca in tot efortul
tau de marketing;
- Cand vine vorba de masaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul clint aude mai putin, este nevoie de o concentrare extrema si pozitionare;
- Este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interceptat ca nepasare din partea
companiei.

Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing,
dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva, pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor.
Harry Becwith o face pentru tine si iti arrata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor.


Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibil


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Harry Beckwith

Prezentare video - Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul

Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibil

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine