Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii - Tigau, Andreea

Editura EVRIKA PUBLISHING

-11 Lei
Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii

Apreciere: 3.5/7 (4 voturi)
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

PRP:44,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
33,00 Lei
Diferența: 11 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii

Cartea "Cum sa comunici in mod legal sau Dreptul publicitatii” scrisa de catre trei dintre cele mai bune cunoscatoare ale dreptului publicitatii, Elena Grecu, Andreea Rusu si Andreea Tigau, se doreste a fi un ghid complet care sa vina in sprijinul atat al companiilor de media si marketing, dar si al clientilor acestora.

Avand deja o expertiza care se bucura de un renume in domeniul proprietatii intelectuale, doamna avocat si consilier in proprietate industriala Elena Grecu a observat conexiunile legale si practice dintre acest din urma domeniu si domeniul publicitatii. Aceasta a aprofundat in consecinta practica CNA, RAC si a instantelor de judecata si si-a consolidat opinii juridice ferme privind modul corect de a face publicitate in Romania.

Doamna avocat Andreea Tigau a dobandit in mod particular o intelegere a domeniului publicitatii in baza activitatii sale de asistare si reprezentare a clientilor in fata autoritatilor reprezentative: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Consiliul National al Audiovizualului, Consiliul Roman pentru Publicitate, etc.

Pentru doamna avocat Andreea Rusu pasiunea a fost generata de anii petrecuti studiind in afara Romaniei, de observarea diferentelor de comunicare si abordare, de aplicarea unor principii ce deja existau si erau aplicate si, poate, cel mai important, de implicatiile dreptului comunitar in dreptul intern, care inca este usor ignorat, cel putin in acest domeniu. Prin intermediul acestei carti, autoarele incearca sa traseze primii pasi in dreptul publicitatii. Subiecte precum etica in publicitate, publicitatea superlativa si comparativa, folosirea cópiilor in publicitatea destinata acestora, dreptul la propria imagine, regulile privind ambalarea si etichetarea produselor sunt subiecte de importanta majora pe care autoarele le acopera cu success.

Este o carte pe care orice profesionist din domeniul publicitatii ar trebui sa o citeasca inainte de a transmite brief-ul catre echipa, fiind sigur, astfel, ca bugetul clientului este folosit in mod eficient, iar campania va fi de succes pentru toate partile implicate in acest proces.

Cartea este recomandata in aceeasi masura si consumatorilor, autoarele tratand subiecte cum ar fi reducerile de sezon si modalitatea in care acestea sunt semnalizate de catre comercianti, sau practici comerciale interzise pe care noi, ca si consumatori, trebuie sa le cunoastem pentru a le putea identifica.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura EVRIKA PUBLISHING