Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Tehnici comerciale moderne - Marketingul spatiilor de vanzare - Adascalitei, Virgil

Editura URANUS

Tehnici comerciale moderne - Marketingul spatiilor de vanzare

Tehnici comerciale moderne - Marketingul spatiilor de vanzare

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: URANUS
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Tehnici comerciale moderne - Marketingul spatiilor de vanzare

Cuprins:

Cuvant introductiv (p5)
1. Abordari tehnologice si de marketing in comercializarea marfurilor (p9)
2. Localizarea, dimensionarea si profilarea judicioasa a magazinelor - premise ale reusitei in competitia spatiala a detailistului (p40)
3. Amenajarea magazinului - probleme, principii, tehnici (p80)
4. Oferta magazinului - forme moderne de prezentare si gestionare a ofertei (p99)
5. Forme modene de vanzare si sisteme de decontare a cumparaturilor (p133)
6. Progrese tehnologice in sfera transporturilor marfurilor si a depozitelor comerciale (p155)
7. Noi orizonturi ale tehnicilor de comercializare a marfurilor in pragul unui nou mileniu (p166)
Index in nume (p172)
Contents (p175)

Descriere:

In cartea de fata sunt abordate, intr-o viziune complexa integratoare, unele din cele mai importante probleme specifice distributiei bunurilor de consum in ultima etapa, cruciala, a acestui proces, respectiv a contactului nemijlocit, la punctul de vanzare, al bunurilor cu consumatorii finali.
Prin modul in care a fost conceputa si structurata, lucrarea se adreseaza in primul rand studentilor din anii superiori ai invatamantului economic de specialitate, universitar si postuniversitar - indeosebi pentru specializarile comert si marketing - si, deopotriva, comerciantilor, tuturor celor implicate sub diverse forme si diferite niveluri in sfera distributiei bunurilor de consum. Tuturor li se ofera un set de concepte si tehnici inovatoare, in general instrumente specifice marketingului modern, care alcatuiesc un ghid teoretic si practic foarte util competitia genarata de economia de piata.

 

ISBN: 973-9021-46-8
Editura: URANUS
Pagini: 176

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura URANUS

Editura URANUS. Carti de la editura URANUS