Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale. - Kaufman, Ron

Editura PUBLICA

-8.82 Lei
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale.

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale.

Apreciere: 1.0/7 (2 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:49,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
40,18 Lei
Diferența: 8.82 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale.

RON KAUFMAN ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.”

Ron Kaufman

Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua.

MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wont Get YouThere

Am asistat la evolutia peisajului corporatist. Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri.

WARREN BENNIS

Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta.

ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle

O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea.




Numar pagini:376
Anul aparitiei:2013
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.