Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Competitivitate si mediu concurential. Promovarea si protejarea concurentei in Uniunea Europeana. Editia a II-a - Gavrila, Ilie

Editura ECONOMICA

Competitivitate si mediu concurential. Promovarea si protejarea concurentei in Uniunea Europeana. Editia a II-a

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Competitivitate si mediu concurential. Promovarea si protejarea concurentei in Uniunea Europeana. Editia a II-a

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

40,00 Lei

Descriere

Descriere - Competitivitate si mediu concurential. Promovarea si protejarea concurentei in Uniunea Europeana. Editia a II-a

Lucrarea de fata se adauga bogatei bibliografii consacrate domeniului si isi propune sa raspunda cerintelor de informare, asimilare si actiune a agentilor economici din perspectiva "triadei” competitivitate ↔ mediu concurential ↔ politici comunitare comune, prin imbinarea demersului conceptual, teoretico-metodologic cu evolutia fenomenului real.

Din rationamente evidente, in prima parte (capitolele 1-3), componentele conceptual-functionala si teoretico-metodologica sunt preponderente, in partea a doua (capitolele 4-7), accentul punandu-se pe evidentierea factorilor care conditioneaza competitivitatea si performantele specializarii contemporane, sub incidenta revolutiei tehnologice si a revolutiei economice, devenirea mediului concurential pana la stadiul de Uniune Economica si Monetara, esenta, structura si evolutia politicii comune in domeniul concurentei si a componentelor sale (inclusiv cele impotriva practicilor anticoncurentiale promovate de guverne, administratii locale si firme puternice).

Procesele destructurante si restructurarile pe care le presupune integrarea sunt analizate  in corelatie cu starea si evolutia mediului de afaceri din Romania, cu adaptarile tehnice, institutionale si organizationale pe care agentii economici din Romania sunt chemati sa le realizeze in calitate de subiecti si beneficiari.

Prin tematica abordata, lucrarea se adreseaza unui cerc larg de cititori: studenti la ciclul de licenta, cursanti la masterat si Scoala Doctorala, economisti, specialisti din administratie si din alte domenii, oameni de afaceri care realizeaza, acum sau in perspectiva, conexiuni cu mecanismele concurentiale ale UE.


ISBN: 978-973-709-434-6
An aparitie: 2009
Nr. de pagini: 300
Format: 17x24



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Ilie Gavrila

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ECONOMICA

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.