Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Clientii nu-mi dau pace - Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile - Charvet, Shelle Rose

Editura AMALTEA

-10.53 Lei
Clientii nu-mi dau pace - Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile

Clientii nu-mi dau pace - Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile

Apreciere: 2.1/7 (11 voturi)
Editura: AMALTEA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:39,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
28,47 Lei
Diferența: 10.53 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Clientii nu-mi dau pace - Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile

 Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati

 

Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.

    Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.

    Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.

    Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.

    Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.

    Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.

    Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.

    Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.

    Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.

 

Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.

 

"Diferenta dintre o companie buna si una mai putin buna este felul in care isi trateaza clientii. Auzim multe clisee atunci cand organizatiile vorbesc despre relatiile cu clientii; aceasta carte are o structura practica si o abordare revolutionara cu ajutorul carora lucrurile vor merge de la sine."




Anul aparitiei:2013


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Shelle Rose Charvet

Alte carti de la editura AMALTEA

Editura AMALTEA. Carti de la editura AMALTEA