Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar - Ioncica, Maria

Editura URANUS

Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar

Apreciere: 5.3/7 (3 voturi)
Editura: URANUS
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar

Cuprins:

Cuvant inainte (p7)
1. Continutul dezvoltarii si importanta strategiilor de dezvoltare in economia contemporana (p9)
2. Fundamentarea strategiilor de dezvoltare a secolului tertiar. Analiza macromediului (p29)
3. Serviciile si strategiile de dezvoltare (p45)
4. Strategiile de dezvoltare locala si impactul lor asupra serviciilor (p67)
5. Strategii de dezvoltare a transporturilor (p91)
6. Strategii ale dezvoltarii turismului (p113(
7. Strategii de marketing in servicii (p125)
8. Dezvoltarea durabila a serviciilor (p157)
Bibliografie selective (p171)

Descriere:

Lucrarea de fata isi propune sa furnizeze viitorilor specialisti in economia si managementul serviciilor, dar si tuturor celor interesati, un cadru conceptual privind fundamantarea starategiilor de dezvoltare a sectorului tertiar, analiza diagnostic a sectorului romanesc al serviciilor, evidentiind domeniile prioritare si obiectivele strategice pentru dezvoltarea durabila a serviciilor in tara noastra.
Intre domeniile prioritare ale sectorului tertiar se remarca transporturile - dezvoltarea infrastructurii de transport stimuland progresul tuturor ramurilor economiei nationale si turismul cate poate deveni unul din factorii cheie in procesul de dezvoltare economico-sociala a Romaniei.
Un loc aparte in economia lucrarii il ocupa problematica strategiilor de dezvoltare locala a serviciilor, reliefandu-se modul in care programele de dezvoltare locala, inclusiv prin cele prin care Uniunea Europeana ajuta Romania in drumul spre aderare, cum sunt PHARE, SAPARD sau ISPA, pot fi folosite pentru stimularea extinderii afacerilor existente si crearea de noi afaceri in sectorul tertiar.
Dintr-o lucrare consacrata de dezvoltare a sectorului tetiar nu puteau lipsi, in opinia noastra, strategiile de marketing in servicii.
Nu in ultimul rand, sunt abordate strategiile de dezvoltare durabila a serviciilor.
La sfarsitul fiecarui capitol exista o sectiune cu caracter aplicativ, continand intrebari si teme de reflexie, probleme, studii de caz, proiecte sau scenarii - menite sa asigure o mai buna intelegere a subiectului tratat.

Pagini: 174

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Maria Ioncica

Alte carti de la editura URANUS

Editura URANUS. Carti de la editura URANUS