Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 15 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Brandurile reprezinta astazi un fenomen global, oferind companiilor posibilitatea de a crea si intretine relatiile cu consumatorii. Pe de alta parte, cosumatorii sunt atrasi ca un magnet de stralucirea brandurilor, intrucat acestea le permit sa se exprime si sa se afirme in plan social si individual.In aceasta lucrare incercam sa raspundem impreuna cu cititori la cat mai multe din aceste intrebari fara a avea pretentia ca am abordat intreaga problematica implicata de managamentul brandului. Lucrarea de fata se adreseaza unei game largi de beneficiari, studentilor care studiaza managementul brandului, cursantilor de la programele de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat. De un real folos se poate dovedi lucrarea practicienilor din firmele care doresc sa construiasca branduri puternice.
Categorie: Stiinte economice » Management
Autor: Barbu, Catalin Mihail
An aparitie: 2017
Nr pagini: 198
Format: 24 X 17
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*