Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta

de Magnacca, Mark

-20%
Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta

Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta

Status: In stoc
Timp procesare: 1 zile lucratoare
Apreciere: 3.7/7 (3 voturi)
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zile lucratoare.

Descriere - Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta


"Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca esti angajat sau angajator, parinte sau discipol, lider sau manager. Si degeaba crezi tu cu toata fiinta in acea valoare ca poti sa vorbesti mult si bine iar cel din fata ta doar sa ridice din umeri, spunandu-si:  ASA ...Si?!
   Intrebarea pe care si-o pune oricine este: CE AM EU DE CASTIGAT din asta? Si pana cand mesajul tau nu va transmite clar CARE ESTE BENEFICIUL pe care-l poate obtine cel cu care vorbesti, nu vei avea niciun rezultat.
   Mark Magnacca, renumit consultant in vanzari, iti arata in aceasta carte CUM SA SPUI CEVA CARE SA CONTEZE CU ADEVARAT PENTRU CEI CU CARE VORBESTI. Iti arata, cu alte cuvinte, cum sa raspunzi de fiecare data in mod stralucit la intrebarea CE CASTIGA AUDIENTA.
   Autorul te invata cum sa evidentiezi:
      - beneficiile planului pe care-l propui,
      - beneficiile ideii pe care o sustii si, in general,
      - beneficiile produsului sau serviciului pe care-l vinzi,
      - beneficiile tuturor lucrurilor despre care vrei sa vorbesti si vrei sa convingi.
   Aceasta carte care va transforma rapid modul in care comunici, contine tehnici, exemple si exercitii practice, concise cu eficienta verificata.
   Rezultate financiare a mii de vanzatori de succes ii dovedesc valoarea.
   Direct de la Mark Magnacca, unul dintre cei mai cautati consultatnti din lume in domeniul vanzarilor.
   O CARTE CONVINGATOARE SI UTILA IN FIECARE ZI PENTRU A OBTINE CEEA CE VREI IN AFACERI SI IN VIATA PRIVATA!

Despre autor
   Mark Magnacca este presedintele Insight Development Group, companie de frunte in domeniul cursurilor de instruire si consultanta in vanzari care ajuta vanzatorii de varf, dar si echipele de vanzari sa fie mai eficiente.
   Prin cartile sale, Magnacca a ajutat mii de consultanti financiari sa-si creeze o marca personala si sa-si formuleze eficient propunerile de afaceri. Cartile sale au fost prezentate elogios in New York Times, The Wall Street Journal, USA Today, pe posturile de televiziune CNN, Fox, ABC News si MTV.
   In fiecare an, Magnacca tine prelegeri in fata a mii de oameni, ca lider de seminar si ca prezentator de marca al altor instructori.



Numar pagini:173
Anul aparitiei:2012

Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta


Prezentare video - Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta

Asa... Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau ce castiga audienta

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine
-20%
Psihologia Persuasiunii
Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Ro
Editura 

BUSINESSTECH

  49,90 39,92 Lei
-20%
Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II-a, revizuita
 de 

Girard, Joe

Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesi
Editura 

BUSINESSTECH

  35,00 28,00 Lei
-20%
Negocierea de Gherila. Arme si tactici neconventionale pentru a obtine ce iti doresti indiferent cine iti sunt partenerii de negociere
Arme si tactici necoventionale pentru a obtine ce iti doresti indiferent cine iti sunt partenerii de negociere Multe idei sunt dezvaluite in aceasta carte pentru prima data. Nu le-am impartasit dec
Editura 

BUSINESSTECH

  43,20 34,56 Lei

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.



Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro