Ce vrea clientul ca tu sa stii

de Charan, Ram

-20%
Ce vrea clientul ca tu sa stii

Ce vrea clientul ca tu sa stii

Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Apreciere: 7.0/7 (1 vot)
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Ce vrea clientul ca tu sa stii

Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci!

Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele oportunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste "vanzarea creatoare de valoare"-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului
- sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului
- sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor
- sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie
- sa vii cu noi oferte personalizate
- sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important
Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul "win-win", care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare. Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare


Cuprins:
 
Problema vanzarilor    
Remedierea procesului de vanzare      
Cum sa devii partenerul de incredere al clientului tau      
Planul creator de valoare pe cont client      
Dezvoltarea unei forte de vanzare creatoare de valoare    
Realizarea vanzarii      
Sustinerea procesului      
Vanzarea creatoare de valoare la urmatorul nivel      
Sfarsitul povestii      
Anexa: In ce etapa te aflii cu aplicarea vanzarii creatoare de valoare  
Multumiri    
Index      
Despre autor      
Trebuie sa infruntam adevarul      


Numar pagini:221
Anul aparitiei:2012

Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Ce vrea clientul ca tu sa stii

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.



Prezentare video - Ce vrea clientul ca tu sa stii

Ce vrea clientul ca tu sa stii

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine
-20%
Psihologia Persuasiunii
Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Ro
Editura 

BUSINESSTECH

  49,90 39,92 Lei
-20%
Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II-a, revizuita
 de 

Girard, Joe

Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesi
Editura 

BUSINESSTECH

  35,00 28,00 Lei
-20%
Negocierea de Gherila. Arme si tactici neconventionale pentru a obtine ce iti doresti indiferent cine iti sunt partenerii de negociere
Arme si tactici necoventionale pentru a obtine ce iti doresti indiferent cine iti sunt partenerii de negociere Multe idei sunt dezvaluite in aceasta carte pentru prima data. Nu le-am impartasit dec
Editura 

BUSINESSTECH

  43,20 34,56 Lei

Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro