Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii - Denning, Stephen

Editura PUBLICA

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul lor?

Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu functioneaza in leadership si arata tiparele ascunse pe care liderii eficienti le folosesc pentru a aprinde scanteia schimbarii. In Limbajul secret al leadershipului, el arata cum poate fi inspirat entuziasmul pentru o cauza, oricat de sceptica, cinica sau ostila ar fi audienta.

Denning introduce conceptul de inteligenta narativa – abilitatea de a intelege, de a actiona si reactiona la timpul potrivit in lumea afacerilor, pe care el o descrie ca o mereu schimbatoare lume a povestilor ce se intretes. Ne arata de ce aceasta abilitate este vitala in leadership, care ii sunt dimensiunile si cum poate fi masurata.

Explicatiile, exemplele si trucurile din Limbajul secret al leadershipului sunt esentiale pentru CEO, manageri, brand manageri, politicieni, profesori, parinti – adica pentru oricine are de gand sa schimbe lumea.

"Aceasta carte a primit o multime de aprecieri. Este categoric o carte pentru cei interesati de leadershipul transformational."
Strategic Communication Management

"Daca oamenii de afaceri nu inteleg si nu preiau imediat ideile din aceasta carte, si ei, si organizatiile lor, sunt condamnati la esec. […] Liderii fac mai mult decat sa conceapa si sa aplice strategii, ei trebuie sa-i inspire pe oameni sa-i urmeze… Aceasta carte arata cum."
Financial Times

In 2007, Financial Times a plasat Limbajul secret al leadershipului pe locul al doilea in topul Celor mai bune carti de business ale anului.

Steve Denning vede lucruri peste care noi ceilalti trecem prea usor si, mai mult, ni le explica atat de limpede, incat oricine le poate intelege.

Cuprins
Cuvant inainte: Darul de a spune povesti si afacerile
Prefata: Experienta mea in lumea leadershipului

I. CE ESTE LEADERSHIPUL TRANSFORMATIONAL?

Introducere: Zece greseli pe care le fac liderii care doresc schimbarea

1. Limbajul secret al leadershipului

II. LIMBAJUL LEADERSHIPULUI:
PRINCIPALELE CONDItII FAVORABILE

2. Articularea unui scop clar si inaltator
3. Povestea liderului: devotamentul fata de obiectiv
4. Profunda cunoastere a povestii ascultatorilor
5. Cultivarea inteligentei narative
6. Sa spui povesti adevarate
7. Prezenta leadershipului: limbajul nonverbal
al leadershipului

III. LIMBAJUL LEADERSHIPULUI: PASI-CHEIE

8. Captarea atentiei publicului
9. Stimularea dorintei
10. Consolidarea prin argumente logice
11. Continuarea dialogului
12. Epilog

Anexa 1: Prezentare catre Comitetul pentru Managementul
Schimbarii al Bancii Mondiale: aprilie 1996
Anexa 2: Modele si exercitii
Anexa 3: Care este nivelul vostru de inteligenta narativa?
Note
Multumiri


Format:14.5 x 20.5 cm
Numar pagini: 353
Editia I 2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA