Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Psihosociologia manageriala - Nica, Elvira

Editura ECONOMICA

Psihosociologia manageriala

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Psihosociologia manageriala

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere

Descriere - Psihosociologia manageriala

Avandu-se in vedere caracterul tot mai complex al contextului in care sunt pusi sa lucreze, managerii apeleaza permanent la o serie de specialisti cu care intra intr-un caracter disciplinar. A putea purta un asemenea dialog necesita, din partea managerului, o pregatire pe un "camp larg de specializare”. "Limbajul cooperarii” multidisciplinare se invata greu, el presupunand o intelegere a importantei si a specificului muncii "altora”.

Dar, cu toate aspectele variate cu care se confrunta managerul (si cei din echipele de "coaching” care participa la activitatile manageriale), un element se profileaza ca fiind esential: activitatea manageriala este, in primul rand (si mai presus de toate), o activitate cu oamenii.

Indiferent daca managerul activeaza intr-o intreprindere de confectii sau de producere de utilaje tehnice, intr-o organizatie de consultanta sau uzina chimica, el lucreaza cu oamenii si se ocupa de oameni.

Managementul este un domeniu complex de activitati (diferentiate si corelate) care urmaresc atragerea membrilor la realizarea performanta a sarcinilor.

Putem vorbi de functiile managementului prin care cei antrenati in acest domeniu au de indeplinit o serie de roluri diferite. Dar, pana la urma, toate aceste roluri se refera la momente ale antrenarii oamenilor la buna desfasurare a activitatii.

Cursul se axeaza tocmai pe aceasta dimensiune esentiala a managementului. A cunoaste ce este omul, ce-l motiveaza si-l orienteaza in munca este o cerinta esentiala.

Pe drept cuvant, se spune ca a conduce inseamna a motiva.


ISBN: 978-973-709-330-1
An aparitie: 2008
Nr. de pagini: 334
Format: 17x24


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura ECONOMICA