Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Anti-Strategic Management. Teorie si studii de caz
-16%
Criza economica din ultimii ani a scos in evidenta o serie de probleme ale managementului strategic aplicat in interiorul organizatiilor. In Anti-Strategic Management, autorul pune sub semnul intrebarii concepte si teorii ale managementului strategic si propune o perspectiva diferita, motivata de intentia de a demitiza abordarile-sablon din domeniu. Demersul sau este sustinut cu studii de caz centrate pe situatia din Romania, iar punctele care au iscat controverse academice sint tratate intr-o m...
Editura 

POLIROM

PRP: 32,95 Lei  27,68 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Managementul resurselor umane - Editia a III-a revazuta si adaugit
-16%
Piata muncii, marcata de competitivitate si de viteza cu care se produc schimbari in toate sectoarele de activitate, solicita din ce in ce mai mult adaptabilitate, creativitate si rezistenta la stres si efort din partea angajatilor. Iar pentru ca locurile de munca sa fie ocupate de cei mai performanti oameni, este nevoie de departamente puternice de resurse umane, care sa reuseasca sa selecteze cei mai buni candidati pentru angajare, apoi sa-i ajute sa acumuleze toate cunostintele de care au nev...
Editura 

POLIROM

Managementul evenimentelor personale, organizationale, internationale - Dumitru Oprea
-16%
Cu o importanta majora din punct de vedere socio-economic, evenimentele organizate de profesionisti sint din ce in ce mai solicitate. De la conferinte, sesiuni de instruire sau stringeri de fonduri si pina la forumuri mondiale, toate au devenit o industrie estimata, in prezent, la citeva miliarde de euro. Autorii analizeaza aceasta piata aflata in plina dezvoltare, oferindu-le celor interesati informatiile necesare pentru organizarea unui eveniment, cum ar fi locul ideal care sa-l gazduiasca, me...
Editura 

POLIROM

Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala eficienta
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes reusesc sa depaseasca aceste dificultati apelind la adevarate strategii pentru a cistiga noi clienti. Distins de asociatia Dirigeants Commerciaux de France cu premiul pentru cea mai buna lucrare economica, volumul prezinta mai multe metode de eficientizare...
Editura 

POLIROM

Comunicare si resurse umane
Cuprins: Comunicare si management - Leadership si managementul resurselor umane - Managementul de proiect - Managementul grupurilor in organizatie - Comunicare si resurse umane - Comunicarea interpersonala - Comunicarea organizationala - Comunicare si dialog social - Comunicare si managementul resurselor umane - Integrarea in profesie - Comunicarea si dezvoltarea personalului - Negocierea si rezolvarea conflictelor in organizatii Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta...
Editura 

POLIROM

Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restau...
Editura 

POLIROM

Cum sa obtii maximum in orice negociere. Ce stiu, fac si spun cei mai buni negociatori
Cind dorim sa obtinem ceva sau avem ceva de oferit, cind sintem implicati intr-o disputa, trebuie uneori sa negociem pentru a ajunge la rezultatul dorit. Acest ghid practic ne invata sa fim negociatori abili si creativi in orice situatie, sa stim ce intrebari trebuie sa punem sau ce raspunsuri trebuie sa dam ca sa ne convingem partenerii de negociere. Prezentarea strategiilor si a etapelor esentiale ale negocierii este completata de exemple de abordari corecte si abordari gresite, precum si de s...
Editura 

POLIROM

Cum sa identifici si sa-ti perfectionezi stilul de management
In ofertele de locuri de munca apar mereu noi posturi de manageri. Anunturile precizeaza calitatile pe care candidatii trebuie sa le aiba: capacitate de organizare, eficienta, rezistenta la stres, perfecta cunoastere a domeniului in care profeseaza... Cu o experienta de peste 30 de ani in management, Ichak Adizes demonstreaza ca nu exista un lider perfect si ca adesea trainingurile organizate de firme nu dau rezultatele asteptate. Pornind de la patru stiluri fundamentale de management, puteti sa...
Editura 

POLIROM

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
-16%
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si pract...
Editura 

POLIROM

Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur sau prea increzator, n-ati stiut cind sa cedati si cind sa insistati. Cu ajutorul acestor Tehnici de vinzare eficiente, orice tranzactie va fi un succes. Lucrarea prezinta principalele tipuri de vinzare, aspectele de care trebuie sa tineti seama i...
Editura 

POLIROM

151 de idei eficiente pentru motivarea angajatilor. Cum sa-i formezi si sa-i pastrezi pe cei mai buni
Daca angajatii sint motivati, sansele de succes ale afacerii cresc. Va confruntati cu o productivitate scazuta, cu venituri prea mici sau clienti nemultumiti? Poate ca nu ati facut o selectie adecvata a personalului, poate ca nu v-ati instruit bine oamenii sau nu i-ati stimulat suficient. Nu trebuie nici sa-i concediati, nici sa le mariti nejustificat salariul. Este de ajuns sa cititi cele 151 de idei eficiente pentru motivarea angajatilor propuse de Jerry R. Wilson si veti obtine rezultate ului...
Editura 

POLIROM

Cum gindesc consumatorii
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea react...
Editura 

POLIROM

Cum sa fii un bun manager
 de 

Owen, Jo

Managementul necesita inteligenta, relatii optime cu subordonatii si fler in privinta politicii organizationale. Daca sinteti manager si doriti sa va imbunatatiti performantele sau daca aspirati la o cariera de conducere, volumul va poate ajuta sa va dezvoltati abilitatile asociate celor patru coeficienti specifici: de inteligenta (IQ), emotional (EQ), politic (PQ) si de management (MQ). Numeroasele exemple si sfaturi practice privind luarea deciziilor sau gestionarea banilor va pot fi utile in ...
Editura 

POLIROM

Dictionar de coaching
Ce este coaching-ul? In ce fel pot sedintele de coaching sa ajute o companie, angajatii sau chiar managerii acesteia? In mod inevitabil, in cadrul oricarei organizatii apar conflicte ce nu se rezolva intotdeauna de la sine, dispute ce nu fac decit sa-i afecteze eficienta. Dictionarul vine in sprijinul celor care vor sa descopere secretele meseriei de coach si rolul sedintelor de coaching in sporirea gradului de eficienta al unei organizatii. Puteti afla care sint solutiile oferite de specialisti...
Editura 

POLIROM

Management public in Romania
Volumul constituie un reper esential pentru dezbaterea academica privitoare la directiile de reforma a sectorului public in contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si al schimbarilor ce afecteaza intregul spatiu european. Sint explicate notiunile de public, privat, sector public si guvernare, dar si modelele traditionale si reformele in managementul sectorului public, sint identificati factorii determinanti ai expansiunii acestui sector, sint analizate modelul noului management public s...
Editura 

POLIROM

Managementul carierei. Ghid practic
Traducere de Iuliana Mititelu si Raluca Marincean. Peste trei sferturi dintre angajati sint nemultumiti de slujbele lor, dar nu intrevad o solutie. Julie Jansen, consilier pe probleme de cariera, va ofera sansa sa faceti schimbarile dorite, analizind sase motive care conduc la insatisfactie profesionala: lipsa sensului, rutina, ezitarea, plictiseala si plafonarea, dorinta de a fi pe cont propriu si apropierea pensionarii. Cu ajutorul exercitiilor si chestionarelor elaborate pentru fiecare dint...
Editura 

POLIROM

Managerul incepator
Cum sa comunic mai bine cu ceilalti? Cum voi continua munca predecesorului meu? Sint pregatit pentru acest post? Iata citeva dintre intrebarile la care managerul aflat la inceputul carierei trebuie sa gaseasca raspuns. Gestionarea relatiilor cu subalternii si a stresului, comunicarea interpersonala, organizarea timpului, competente fundamentale pentru indeplinirea noilor atributii, sint analizate pe larg de autor. Structurat pe exemple, exercitii, chestionare si recomandari, volumul este des...
Editura 

POLIROM

Practici de management strategic
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in practica a cunostintelor de specialitate, raportata la particularitatile spatiului romanesc, cu o focalizare pe problematica intreprinderilor mici si mijlocii. In prima parte, fiecare subiect teoretic are atasata o sectiune aplicativa asociata metodei de operationalizare propuse, iar in final, un set de probleme-intrebari si teme de discutie. Partea a doua prezinta un grup de studii d...
Editura 

POLIROM

Rezolvarea dificultatilor de comunicare
Traducere de Alina Pelea. Sa gasesti atitudinea si cuvintele potrivite nu este intotdeauna usor. Ne confruntam zilnic cu situatii de comunicare in care ne este greu sa spunem sau sa facem anumite lucruri, complicindu-ne relatiile cu cei din jur. Care sint aceste situatii si cum ne putem adapta comportamentul la fiecare imprejurare? Cum sa indraznim sa spunem <nu>, sa ne infruntam interlocutorul, sa formulam o solicitare, sa ne exprimam dezacordul sau sa ne manifestam emotiile? Cartea ne...
Editura 

POLIROM

Motivarea eficienta. Ghid practic
De ce actionam intr-un anumit fel intr-o situatie? Cum putem fi mai activi si ce trebuie sa facem pentru a motiva si a ne motiva? De ce nu reusim sa ne manifestam intotdeauna la adevarata valoare? Iata doar citeva dintre intrebarile la care gasiti raspuns in aceasta carte. Cei interesati de dezvoltarea profesionala si personala au acum la dispozitie un ghid practic de optimizare motivationala, cu exercitii si studii de caz ce ofera solutii concrete la problemele ridicate de intregul ansamblu de ...
Editura 

POLIROM