Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala - Hretcanu, Ciprian Ionel

Un model de business in era digitala

Editura ECONOMICA

Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala

Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala

Apreciere: 5.0/7 (11 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

68,00 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala

Un model de business in era digitala

Volumul de fata propus de Ciprian Ionel Hretcanu (Retelele holonice de afaceri. Un model de business in era digitala) constituie, credem noi, o aparitie binevenit in peisajul publicatiilor aparute recent sub egida Editurii Economice.

Aceasta intrucat acest studiu/volum este focalizat esential pe tehnici/instrumente de aplicare a tehnologiei digitale la nivel de firme/institutii publice si oricare alt tip de grup social structurat ierarhic. Asa se cunoaste, criza globala din 2008-2010, cat si criza sociala generata de Covid-19, a obligat decidentii politici, guvernele institutiile publice, universitatile, investitorii, managerii si alte categorii sociale sa-si redefineasca complet relatiile de lucru cu diverse categorii de stakeholders si sa recurga masiv la itc pentru optimizarea output-lui oferit societatii.

 

ISBN: 9789737099969
An aparitie: 2022
Nr. de pagini: 424
Format: 17x24


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ECONOMICA