Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica - Moise, Andrei Emil

Editura PRO UNIVERSITARIA

-4.4 Lei
Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica

Apreciere: 6.0/7 (4 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:22,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
17,60 Lei
Diferența: 4.4 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica

Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majoritatea formelor uzitate in ziua de astazi. Pentru o mai buna exemplificare a tematicilor abordate, voi accentua asupra comunicarii publice si asupra comunicarii politice, cunoscuta sub numele discurs politic.

Orice tip de comunicare presupune existenta unui emitent si a unuia sau mai multi receptori. Informatia sau altfel spus, cumulul de idei, date si emotii transmise din partea emitentului sau emitentilor catre receptori este vitala. O actiune de comunicare genereaza din partea receptorilor un cumul de reactii dintre cele mai dezirabile sau, dimpotriva, adverse.

Identificarea tipologiei unor astfel de reactii, a originii acestora si, poate cel mai important, a modului de control a acestora devine imperios necesara pentru stapanirea si desavarsirea procesului de comunicare. Nu trebuie inteles insa faptul ca un astfel de set de reguli poate optimiza in integralitate procesul de comunicare, fiind aplicabile precum un sablon oricarui tip de comunicare. In mod cert, diferitele tipologii de medii in cadrul carora are loc comunicarea, de interlocutori in cadrul acesteia, vor impacta asupra nivelului, cantitatii si calitatii informatiilor transmise, cat si asupra feedbackului primit in schimb.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.