Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita) - Carmen, Morar Avia

Editura ROVIMED

-4.9 Lei
Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei

Campania este valabila in perioada 18/04/2024 - 19/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)

Apreciere: 3.2/7 (10 voturi)
Editura: ROVIMED
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:19,62 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
14,72 Lei
Diferența: 4.9 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)

Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.


Mixul de marketing aferent produselor alimentare ecologice, si evidentierea importantei fiecarei componente in asigurarea succesului unei afaceri ecologice reliefeaza ceea ce este specific pentru fiecare atribut de natura sa contribuie la declansarea cererii.


Intr-o maniera analitica sunt analizate componentele produsului - de la compozitie si forma, la ambalaj si eticheta, toate acestea in raport cu exigentele procesului de certificare, dar si cu rolul jucat in stimularea cumpararii. Pretul alimentelor ecologice este tratat atat maniera obiectiva, determinata de managementul costurilor, cat si din punct de vedere subiectiv al perceptiei sale de catre cumparator. Proiectarea canalelor de distributie pentru alimentele ecologice este prezentata nu numai pe circuitul direct, de la ofertant la clientul final, ci si pe circuitul invers (de reciclare a ambalajelor si deseurilor rezultate).

Aceasta din urma abordare este evidentiata pentru rolul sau in creerea unui avantaj competitiv si de aliniere la legislatia comunitara de mediu. Comunicarea aferenta alimentelor ecologice este privita din unghiul unei abordari integrate, cu efecte benefice atat asupra mediului cat si a organizatiei ce o promoveaza. - Autoarea

    CUPRINS:
 
INTRODUCERE

CAPITOLUL 1. MARKETINGUL ECOLOGIC - UN ALT TIP DE  MARKETING
    1.1. Argumente pentru care marketingul ecologic este un alt tip de marketing
    1.2. Puncte de vedere in definirea conceptului de marketing ecologic
    1.3. Functiile marketingului si marketingului ecologic

CAPITOLUL 2. MIXUL DE MARKETING SI MARKETING ECOLOGIC
    2.1. Aspecte generale privind mixul de marketing si marketing ecologic
    2.2. Conceptul de mixul de marketing si marketing ecologic

CAPITOLUL 3. PRODUSUL COMPONENTA A MIXULUI DE MARKETING ECOLOGIC
    3.1. Considerente generale privind conceptul de produs ecologic, ambalaj si eticheta ecologica
    3.2. Abordarea ciclului de viata al produsului ecologic pe baza conceptului ”de la leagan la mormant”
    3.3. Linia de demarcatie intre produsul alimentar natural si cel ecologic
    3.4. Cercetarea-dezvoltarea de produse ecologice
    3.5. Produsul ecologic – strategii de proiectare ecologica
    3.6. Ambalajul si eticheta - atribute ale produsului ecologic: 3.6.1. Ambalajul ecologic – "vanzatorul tacut” si optica de "green marketing” 3.6.2. Eticheta ecologica 3.6.2.1. Eticheta ecologica versus eticheta de mediu 3.6.2.2. Eco-etichetarea de tip I 3.6.2.3. Eco-etichetarea de tip II 3.6.2.4. Eco-etichetarea de tip III 3.6.3. Eticheta ecologica europeana 3.6.4. Etichetarea produselor alimentare ecologice in Romania
    3.7. Strategii de produs din perspectiva ecologica

CAPITOLUL 4. PRETUL ECOLOGIC ELEMENT CU ROL IMPORTANT IN POLITICA DE MARKETING ECOLOGIC
    4.1. Pretul ecologic versus pretul "traditional”
    4.2. Factori de influenta in decizia de stabilire a pretului ecologic
    4.3. Strategii de pret ecologic

CAPITOLUL 5. PLASAREA (DISTRIBUTIA) ECOLOGICA
    5.1. Conceptul de canal de distributie si distributie ecologica
    5.2. Tendinte in activitatea de distributie cu rol important in mixul de marketing ecologic
    5.3. Canale de distributie a produselor ecologice 5.3.2. Logistica sau distributia fizica ecologica 5.3.3. Gestionarea relatiilor interne in canalul de distributie 5.3.4. Puncte de desfacere a produselor ecologice 5.3.5. Merchandisingul produselor ecologice

CAPITOLUL 6. COMUNICAREA SAU PROMOVAREA ECOLOGICA DE MARKETING
    6.1. Caracteristicile comunicarii sau promovarii ecologice de marketing
    6.2. Instrumente de comunicare sau promovare ecologica
    6.3. Importanta instrumentelor mixului promotional si strategiile utilizate in procesul de comunicare-promovare ecologica
BIBLIOGRAFIE

Nr. de pagini : 160
Anul aparitiei : 2018


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ROVIMED

Editura ROVIMED. Carti de la editura ROVIMED