Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari conceptualeCapitolul 2. Desing si estetica marfurilor - disciplina de sintezaCapitolul 3. Concepte de baza in teoria esteticii si designuluiCapitolul 4. Aparitia si dezvoltarea desinguluiCapitolul 5. Legile si functiile desingnuluiCapitolul 6. Caracteristicile definitorii ale esteticii marfurilorCapitolul 7. Culoarea, caracteristica esentiala in estetica marfurilorCapitolul 8. Evaluarea caracteristicilor estetice ale marfurilorCapitolul 9. Etape ale procesului de proiectare creativaCapitolul 10. Designul si estetica vestimentatieiCapitolul 11. Desingnul si estetica mobilieruluiCapitolul 12. Desingnul si estetica automobiluluiCapitolul 13. Desingnul si estetica Capitolul 14. Desingnul si estetica graficii publicitare comerciale Capitolul 15. Desingnul si estetica ambientului comercialAnexeBibliografieAutori: Elena Paraian, Emilia PascuAnul aparitiei: 2010Nr.pagini: 212