Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita - Virgil Balaure - Balaure, Virgil

Editura URANUS

-6 Lei
Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita - Virgil Balaure

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita - Virgil Balaure

Apreciere: 4.7/7 (44 voturi)
Editura: URANUS
Status: Epuizat

 

Descriere

Descriere - Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita - Virgil Balaure

Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS.

In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale. La un asemenea context general se raporteaza, in prezent, si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de un pronuntat dinamism si de concurenta care, la randul lor, impun schimbari  profunde in mentalitatea si in metodele proprii de actiune. Or, asemenea schimbari sunt greu de conceput fara adoptarea marketingului in procesul conducerii.

Urmarind sa puna la dispozitia celor interesati - studenti din invatamantul superior, participanti la cursuri master si postuniversitare, specialisti in economie - problematica ampla a marketingului modern, prezenta lucrare - o noua editie a lucrarii Marketing, editia 1992 - concretizeaza eforturile Catedrei de Marketing a Academiei de Studii Economice de a imbogati literatura de marketing autohtona.

Acoperind o larga arie tematica, autorii au incercat sa structureze cele mai semnificative probleme ale marketingului modern, care se regaseste in practica economica si in bibliografia de specialitate. De asemenea, au urmarit ca, pe langa prezentarea conceptelor fundamentale ale marketingului modern, sa selectioneze cele mai reprezentative lucari din vasta bibliografie de specialiatate, interna si internationala, pentru a pune in evidenta noutatile pe plan teoretic, experientele inregistrate si modalitatile de rezolvare a unei palete largi si diverse de probleme pe care le ridica practica economica, configurand, in acest fel, caracterul multidimensional si interdisciplinar al stiintei marketingului, specificitatea si particularitatile unei game largi de metode, tehnici si instrumente de analiza si actiune validate de practica economica actuala.

Acum, dupa doi ani, vede lumina tiparului o noua editie revazuta si adaugita. Consideram ca, la o prima proba a timpului, lucrarea a rezistat si ca modelul conceput de noi a fost validat. Totusi, unele mici retusuri, actualizari sau completari au fost necesare, astfel ca acestea au fost inserate in carte din ratiunea de a fi mai aproape de asteptarile cititorilor.


Coordonator: Virgil Balaure


Autori: Virgil Adascalitei, Carmen Balan, Stefan Boboc, Iacob Catoiu, Valerica Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu
Anul aparitiei: 2003
Nr. pagini: 642


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Virgil Balaure

Alte carti de la editura URANUS

Editura URANUS. Carti de la editura URANUS