Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins.Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate.Citind aceste doua capodopere, veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in urma cu mai bine de 70 de ani.Nimanui n-ar trebui sa i se permita sa aiba de-a face cu publicitatea pana nu a citit de sapte ori Publicitate Stiintifica. Mie mi-a schimbat viata. - David OgilvyClaude Hopkins (1866-1932) este unul dintre cei mai importanti pionieri ai advertising-ului. El a avut mereu convingerea ca "Reclama inseamna vanzare" si ca atare poate fi cuantificata, iar rezultatele ei pot fi justificate.Nr. de pagini : 272Anul aparitiei : 2015