Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Ries, Al

Editura BRANDBUILDERS

-7.95 Lei
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Autor: Ries, Al
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:52,99 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
45,04 Lei
Diferența: 7.95 Lei

Descriere

Descriere - Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului.

Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.

Nr. de pagini : 352
Anul aparitiei : 2006


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Al Ries

Articolul nostru despre Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Cartea este scrisa de Al Ries si fiica sa, Laura. Nu, Laura nu este sotia sa, asa cum credeau multi! Si daca tot a venit vorba despre lucruri pe care multi nu le stiu despre partenerii firmei Ries&Ries, numele lor este un nume german deci nu se pronunta "Raiz" ci "Riiz".

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte buna; atat de buna si atat de bine argumentata incat sunt convins ca oamenii de advertising se simt foarte amenintati de ideea emisa de Ries. Daca mai adaugam si faptul ca este un best-seller cred ca am spus destule ca oricine sa inteleaga ca e o carte care merita citita cel putin o data.

Sigur ca ideea de baza ar fi putut fi rezumata intr-o singura pagina dar, pentru cei ce au mai citit carti in domeniul asta, aceasta practica a oamenilor de marketing nu ar trebui sa mai fie o surpriza. Se ia o idee sau o observatie buna si se analizeaza din scoarta in scoarta in incercarea de a epuiza subiectul si a argumenta cat mai bine ideea........

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS