Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Ries, Al

Editura BRANDBUILDERS

-5.06 Lei
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Apreciere: 3.9/7 (14 voturi)
Autor: Ries, Al
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:33,72 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
28,66 Lei
Diferența: 5.06 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.
Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR?
(Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea?
(Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru?
(Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara?
(Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson)
Ce promovam: categoria sau brandul?
(Mc Donald's, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum ar trebui sa ne botezam brandul?
(Xerox, Mitsubishi, Hyundai)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)

Nr. de pagini : 208
Anul aparitiei : 2006


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Al Ries

Prezentare video - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Articolul nostru despre Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Al Ries ofera in cartea sa 22 de sfaturi, numite de el "legi", care ajuta, in mod real, la construirea si mentinerea unui brand. Legile sunt practice, aplicabile in orice firma, si sustinute puternic de argumente si explicatii, argumentarea fiind unul dintre punctele tari ale lui Ries.

Fiecare lege este prezentata analizand cateva dintre brandurile deja existente pe piata, cum ar fi Starbucks, Tide, Miller, Rolex sau Xerox......

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS