Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Cuprins:Introducere (p9)Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11)Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71)Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169)Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225)Anexe (p249Bibliografie (p265)Descriere:Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a prezenta si, acolo unde este cazul, de a clarifica, principalele concepte, teorii si tehnici cu care opereaza cei ce activeaza in acest domeniu, precum si coordonatele strategice care orienteaza demersurile comunicationale ale organizatiilor.Aceasta a doua editie a lucrarii vine cu o serie de completari, mai ales in zona tehnicilor de comunicare specifice marketingului, si ofera, totodata prin, numeroase exemplificari, o imagine de ansamblu asupra modului in care notiunile teoretice se regasesc in practica, pe piata romaneasca.Numar pagini:271