Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri - Roberts, Kevin

Editura BUSINESS MEDIA GROUP

Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri

Apreciere: 1.0/7 (3 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere

Descriere - Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri

Lovemarks impartaseste opinia unui lider dinamic al carui crez de neclintit este construit pe ideea ca legaturile emotionale si personale care inspira pot schimba cu adevarat lumea.

"Ca sa supravietuiasca marile branduri trebuie sa creeze Loialitatea dincolo de Ratiune a consumatorilor. Acesta este singurul mod in care se pot diferentia de celelalte milioane de produse, fara nici un viitor, banale. Secretul este utilizarea Misterului, Senzualitatii si a Intimitatii. Implicarea puternica a acestor trei concepte creeaza Lovemark-urile – viitorul dincolo de branduri".
Kevin Roberts sustine cu tarie ca dragostea este singura cale pe care trebuie sa o urmeze afacerile de orice fel.
"Lovemarks" este o carte care atinge noi orizonturi in filozofia afacerilor. Roberts reia in aceasta carte etapele evolutiei din produs in marca si apoi in brand si ne indica necesitatea imediata de a mai face un pas inainte pe aceasta scara spre Lovemark.
Aceasta insufletita teorie a lui Roberts asupra evolutiei brandurilor are la baza argumentul de necontestat potrivit caruia bandurile sunt pur si simplu secatuite.
Solutia? Inventarea unor produse si experiente noi care sa aibe calitatea de a starni legaturi emotionale de lunga durata cu consumatorii.
Teoria conform careia consumatorii si nu companiile detin Lovemark-urile este fundamentala. Aceasta carte dovedeste ca nu numai afacerile dicteaza cursul lucrurilor, ci si acele entitati numite de Roberts "consumatori inspirati" care pot schimba viitorul comertului.
Despre autor:

Ca CEO al "Worldwide of Ideas Company Saatchi&Saatchi", Kevin Roberts supervizeaza o echipa internationala alcatuita din mai mult de 7000 de creativi din 82 de tari. Un impatimitor calator al lumii si un ravnit vorbitor, Roberts este o sursa inepuizabila de inspiratie pentru mii de oameni datorita viziunii sale, a claritatii scopurilor si a modului inimitabil si direct de a aborda lucrurile.

Kevin Roberts este de asemenea CEO la Cambridge University's Judge Institute of Management si profesor in sustinerea afacerilor la doua universitati: University of Limerick din Irlanda si la University of Waikato Management School din Noua Zeelanda. Locuieste in New York , St. Tropez si Auckland.

Anul aparitiei: 2006
ISBN:
ISBN-10  973-0-04140-7
ISBN-13  978-973-0-04140-8
Pagini: 224
Format: 20.4x24,8 cm


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BUSINESS MEDIA GROUP