Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing international. Teorie si practica - Pop, Nicolae Al.

Editura URANUS

Marketing international. Teorie si practica

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Marketing international. Teorie si practica

Apreciere: 3.3/7 (8 voturi)
Editura: URANUS
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Marketing international. Teorie si practica

Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, globalizarea concurentei la nivel mondial sunt numai cativa dintre principalii factori cu vocatie planetara, ce au determinat schimbarea fizionomiei actelor comerciale si au declansat mutatii semnificative in teoria si practica marketingului international.

Cartea de fata este rodul unei ample documentari, pe care colectivul de autori a realizat-o in literatura de specialitate contemporana si staina, dar deopotriva si in practica internationala de afaceri.


Cuprins:

Prefata
Capitolul 1. Competitia globala si internationalizxarea afacerilor
Capitolul 2. Evolutia intreprinderii contemporane: de la compania nationala la cea transnationala
Capitolul 3. Sistemul de marketing international: rezoltat al procesului de specializare a marketingului
Capitolul 4. Anliza mediului de piata supranational
Capitolul 5. Analiza macro- si micromediului de piata la nivel international
Capitolul 6. Analiza concurentilor, oportunitatilor si riscurilor in marketingul international
Capitolul 7. Specificitatea si particularitatile studierii pietelor externe
Capitolul 8. Selectia si segmentarea pietelor externe
Capitolul 9. Strategii in marketingul international
Capitolul 10. Politica de produs si de marca - nucleu al politicilor mixului de marketing international
Capitolul 11. Globalizare versus specificitate in oferta destinata pietei internationale
Capitolul 12. Politica contractuala in marketingul international
Capitolul 13. Politica de distributie in marketingul international
Capitolul 14. Politica de comunicare in marketingul international
Capitolul 15. Structuri organizatorice si particularitati ale organizarii activitatii in marketingul international
Capitolul 16. Controlling in marketingul international


Rezumat
Bibliografie



Autori: Dan Cristian Dabija, Ionel Dumitru, Corina Monica Pelau, Eva Cristina Petrescu
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 500

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Nicolae Al. Pop

Alte carti de la editura URANUS

Editura URANUS. Carti de la editura URANUS