Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Levinson, Jay Conrad
Tip afisare:
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
-30%
Seria, Guerrilla Marketing. Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu. Cartea asta este tot ce iti trebuie.Aceasta carte a fost conceputa sa te ajute in cea mai dificila problema. Ea te invata cum sa-ti incepi si sa-ti dezvolti o afacere la domiciliu.Ai putea intreba: - Cum pot eu sa concurez cu marile companii? - Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta direc...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 38,00 Lei  26,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson. GUERRILLA MARKETING cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata. - cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile - peste 21 de milioade de exemplare vandute - tradusa acum in 62 d...
Editura 

BUSINESSTECH

Guerrilla Creativity
Un meme este un simbol explicit ce foloseste cuvinte, fapte, sunete, sau desene ce comunica pe deplin o idee. In doua secunde un meme sa spuna cine esti si de ce ar trebui cineva sa cumpere de la tine in loc sa cumpere de la concurenta. Un meme trebuie sa transmita o reactie emotionala si sa genereze o dorinta. Roata este un meme. Gherila este un meme. Cowboy-ul Malboro este tot un meme. Dupa ce vezi o roata, stii imediat cum sa o folosesti si de ce este atat de utila. Nu este necesar ...
Editura 

BUSINESSTECH

Guerrilla Advertising
Dupa ce a cucerit peste tot in lume milioane de partizani datorita viabilitatii conceptelor cuprinse in cartile din seria Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson revine in Romania in forta cu Guerrilla Advertising. Multora li s-a parut exagerata asocierea termenului de luptator de gherila cu notiunea de marketing. Dar trebuie sa recunoastem ca in jungla afacerilor trebuie sa apelezi la metode neconventionale care sa te faca sa iesi din plutonul mediocritatii. Nu trebuie sa inveti sa cheltui mai...
Editura 

BUSINESSTECH