Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Danciu, Victor
Tip afisare:
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
Biotop. Biocenoza. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a caror semnificatie este inteleasa doar de cativa initiati. Cei mai multi oameni nu le-au auzit, nu le cunosc si nu stiu ce reprezinta. Si totusi, ele caracterizeaza viata si mediul in care aceasta ia nastere si evolueaza, dar mai ales relatiile stranse care se stabilesc intre aceste doua elemente definitorii ale existentei pe Pamant.Pentru Romania, unde problematica, dar mai ales actiunile destinate protectiei mediului si a vietii locuitorilor sa...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 LeiAdauga in cos
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
ISBN: 973-590-939-1Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

26,00 LeiAdauga in cos
Marketing international.De la traditional la global
Pagini: 576 Format: A4(19x25.5cm) Anul Aparitiei: 2004 ISBN: 973-590-343-1
Editura 

ECONOMICA