Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Ries, Al
Tip afisare:
Cele 11 legi absolute ale internet brandingului
-20%
 de 

Ries, Al

O carte obligatorie pentru antreprenorii care au activitate in mediul online. Invata de la experti in domeniul marketingului tot ce trebuie sa stii pentru a crea un brand care sa cucereasca un loc in mintea consumatorilor. Vei invata: - Cum sa alegi o denumire corecta - Cum sa ocupi locul 1 in categoria ta - Cum sa promovezi eficient un brand online - Cum sa transformi afacerea ta online intr-un brand global Cu ajutorul a numeroase exemple, autorii aduc in atentie 11 legi dupa care se pot ...
Editura 

BESTSELLER

PRP: 39,00 Lei  31,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
-15%
 de 

Ries, Al

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?- Cum conferi interactivitate unui site?- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?Folosind exemple din ex...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,53 Lei  32,75 LeiAdauga in cos
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
-15%
 de 

Ries, Al

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. N...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 52,99 Lei  45,04 LeiAdauga in cos
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
-15%
 de 

Ries, Al

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa fa...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 33,72 Lei  28,66 LeiAdauga in cos
Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta
 de 

Ries, Al

"Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." SPENCER JOHNSON, autor al cartii "Who moved my cheese?" si couautor al cartii "Manager pentru un minut" Pozitionarea este primul concept care abordeaza problema comunicarii intr-o societate care comunica excesiv. Popularizat de mai bine de trei decenii, conceptul autorilor Al Ries si Jack Trout a facut cariera in lumea businessului inc...
Editura 

BRANDBUILDERS