Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Managementul marketingului - ed. V-a (cartonata)
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: - Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale - Lantul cererii si managementul lantului aprovizi...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului editia a IV-a
Marketingul este de interes pentru toti, indifferent de ce ofera : bunuri, servicii, proprietati, personae, locuri, evenimente, informatii, idei sau organizatii.Asadar, aceasta noua editie este dedicate ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme : ? Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale; ? Lantul cereri...
Editura 

TEORA

Manual de marketing strategic si operational
Prezentare: Despre carte Lucrarea de fata trateaza intr-o maniera extrem de explicita si detaliata intregul domeniu al activitatii de marketing, de la prezentarea teoretica a diverselor concepte de lucru pana la elemente de detaliu si metode concrete de analiza, cu exemple practice si modalitati de calcul specifice. In acest sens, ea este destinata unei game largi de cititori - atat specialisti dornici sa aprofundeze acest domeniu si sa cunoasca situatia practica dintr-o tara dezvoltata din pun...
Editura 

TEORA

Estetica in marketing - managementul marcilor si imaginii
Prezentare: Despre carte Ideea de estetica a marketingului in sine este mai mult decat suficienta pentru a garanta ca veti citi aceasta carte si ca o veti purta cu dumneavoastra peste tot, ca amintire concreta a importantei acestui subiect. Dar cartea reprezinta mult mai mult decat atat, fiindca ofera un cadru conceptual clar pentru crearea unei ?strategii estetice? . Va poarta pas cu pas prin fiecare etapa de evolutie a stimulilor senzoriali, cum ar fi textura, tipul caracterelor...
Editura 

TEORA

Marketing direct - curs practic
Prezentare: -principalele domenii in care se aplica, in prezent, marketingul direct- mijloace de comunicare si tehnologii informationale- strategii si conceperea actiunilor de marketing direct- agentiile de marketing direct- codul deontologic al profesionistilor de marketing direct referitor la protectia informatiilor cu caracter personalContine: 192 paginiCod 861
Editura 

TEORA

Dictionar - Comert exterior
Prezentare: -2200 definitii din comertul exterior, din domeniul vamal, bancar, al transporturilor, juridic, precum si termeni economici; -Incoterms 1990 (termeni comerciali) asa cum sunt prezentati de Camera Internationala de Comert din Paris; - 200 de grupuri de comert, agentii guvernamentale si organizatii care promoveaza si reglementeaza comertul plus adresele lor si numerele de telefon; - 750 acronime si abrevieri; - ghid international al codurilor telefonice cu codurile de tara si de or...
Editura 

TEORA

Marketingul competitiv in sectorul serviciilor
Prezentare: -bunuri materiale si servicii - analiza comparativa -coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor -marketing intern si performanta -formarea personalului si munca in echipa -evaluarea si recompensa personalului -consumatorul de servicii -managementul seviciilor - stiluri si atitudini -relatiile firmei de servicii cu piata.Contine: 104 paginiCod 0592
Editura 

TEORA

Managementul marketingului. Editia a III a
Prezentare: Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International ?S.C. Johnson & Son? de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului ? Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing ? Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sal...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului, ed. 4
Prezentare: Aceasta noua editie a manualului Principiile marketingului pastreaza toate elementele care l-au facut sa ocupe un loc de frunte la nivel mondial pentru aproape doua decenii, dar a fost meticulos revizuit in ideea celei mai importante teme de marketing a acestui mileniu: conectarea. Cartea vine cu importante notiuni teoretice noi si o analiza mai extinsa pe urmatoarele teme: Conectare cu clientii: conectare mai selectiva, mai directa si pentru toata viata. Marketing relational - ga...
Editura 

TEORA

Avantajul concurential
Prezentare: Cartea de fata se ocupa de modul in care o firma isi poate crea si sustine un avantaj concurential. Conceptele din aceasta carte au drept scop crearea unei punti de legatura intre formularea strategiei si implementarea ei, mai degraba decat sa trateze separat cele doua subiecte, cum a fost caracteristi pentru multe lucrari din domeniu. Avantajul concurential rezulta fundamental din valoarea pe care o firma poate s-o creeze pentru cumparatorii sai. El poate lua forma preturi...
Editura 

TEORA

Manual de publicitate
Prezentare:Partea I Locul publicitatii 1. Conditiile publicitatii actuale 2. Rolurile publicitatii Partea II Planificarea publicitatii 3. Spirala publicitatii si planificarea marcii 4. Marketingul tintei Partea III Gestionarea publicitatii 5. Agentia de publicitate, serviciul de comunicare si alte servicii 6. Strategia de marketing a companiilor/activitatea de publicitate Partea IV Media 7. Elemente fundamentale de strategie media 8. Utilizarea televiziunii 9. Utili...
Editura 

TEORA

Metode de analiza in marketing
Prezentare:Teme de maxima importanta pentru eficienta oricarei firme: -interpretarea si sistematizarea datelor, constientizarea problemelor si stabilirea ordinii importantei lor, precum si identificarea tehnicilor de solutionare a acestora -maximizarea beneficiilor prin diferite tehnici de previzionare -stabilirea pragului de rentabilitate in functie de elementele care il determina -identificarea influentei factorului "timp" in marketing -alocarea eforturilor de marketing in functie de cr...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului ed a III-a
Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile de frunte ale lumii în materie de marketing. Domnul profesor Armstrong este un cadru universitar distins cu multe premii, care preda în fata studentilor la facultati de economie a afacerilor. Împreuna, cei doi reusesc sa faca din universul complex al marketingului o experienta practic...
Editura 

TEORA

Secretele succesului in marketing
Aceasta carte nu este un tip de sistem cu pasii 1, 2, 3, 4, 5, (Motiv pentru care este mai usoara decat dansul.) Seamana mai mult cu o carte de bucate. Puteti sa incepeti de la orice pagina doriti. Alegeti ceva care vi se pare interesant si incercati. Nu uitati sa urmati sugestiile. (Din aceasta cauza poarta numele de sistem.) Si vedeti cum functioneaza. Aceasta carte este impartita in cinci parti: perceptiile, relatiile, media, sporirea randamentului resurselor si marketingul bazei de date...
Editura 

TEORA

Engleza pentru marketing si publicitate
Prezentare: Un veritabil curs bilingv, elaborat de o echipa formata din lingvisti si specialisti in marketing si publicitate, care va da posibilitatea de a va revizui sau imbogati rapid si eficient cunostiintele de limba engleza specifice acestor domenii.Contine: 208 paginiCod 0187
Editura 

TEORA

Engleza comertului exterior
Prezentare: Comertul exterior se bazeaza pe tehnici complexe care trebuie atent studiate si stapanite. Parcurgerea lucrarii permite dobandirea rapida a cunostiintelor necesare pentru folosirea limbii engleze in acest domeniu. Meritul lucrarii consta in explicarea pe intelesul tuturor, atat in limba romana cat si in limba engleza, a tehnicilor de comert exterior. Informatiile numeroase vor fi utile atat staff-ului managerial din firmele care exporta deja sau care vor sa exporte, cat si stude...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului
Dr. Philip Kotler, autoritate mondiala in domeniul marketingului, autor a numeroase carti si articole de specialitate publicate de cele mai prestigioase edituri americane si nu numai, laureat al mai multor premii internationale printre care: Prize for Marketing Excellence, Charles Coolidge Parlin Award, Distinguished Marketing Educator si Paul D. Converse Award, ofera cititorilor, prin intermediul cartii Managementul marketingului, posibilitatea de a face cunostinta cu o lucrare de referinta i...
Editura 

TEORA