Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

55,00 Lei
In Stoc
Dictionar de marketing
Un dictionar atipic, care nu contine doar definitii consacrate. In functie de insemnatatea practica si capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adaugat explicatii suplimentare, exemplificari lamuritoare, variante in abordarea conceptului, concretizari pentru aplicarea mai lesnicioasa a unor recomandari sau referinte teoretice. De aici si diferenta de spatiu rezervat articolelor, fiind usor de observat alternanta intre cele scurte, constand din definitii stricte, si cele care dezvolta tem...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar
Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzis...
Editura 

ECONOMICA

30,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Aceasta carte se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noas...
Editura 

ECONOMICA

45,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Fundamente teoretice ale comertului international
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo („Principiile…“). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-ofert...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul serviciilor de transport aerian din Romania
An aparitie 2022 Nr. de pagini 364 Format 17x24
Editura 

ECONOMICA

68,00 LeiAdauga in cos
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 LeiAdauga in cos
Marketingul tehnologiilor
ISBN: 973-709-145-0An aparitie: 2005Nr. de pagini: 368Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

28,00 LeiAdauga in cos
Marketing. Proiecte, aplicatii si teste-grila
ISBN: 978-973-709-858-0An aparitie: 2018Nr. de pagini: 212Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

38,00 LeiAdauga in cos
Distributia si logistica de marketing
Autor Letitia RadISBN 978-973-709-311-0An aparitie 2007Format 17x24Legatorie brosat
Editura 

ECONOMICA

32,00 LeiAdauga in cos
Politici de marketing in afaceri
CuprinsCapitolul 1Politica de produs............................................................................................................................................71.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................71.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................101.3. Marca i...
Editura 

ECONOMICA

40,00 LeiAdauga in cos
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in marketing
Lucrarea Marketing-controlling: Masurarea performantei in marketing se adreseaza deopotriva specialistilor din practica de marketing si studentilor din invatamantul superior de specialitate. Dincolo de valentele sale pe planul clarificarilor conceptuale si al validarii unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument operational foarte util, intr-o economie in care numai cei ce folosesc o gandire anticipativa, riguroasa si sistematica, reusesc sa ...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
Trade Finance. Finantarea comertului
Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.Celelalte societati bancare romanes...
Editura 

ECONOMICA

28,00 LeiAdauga in cos
Strategii de marketing bancar
Cartea de fata parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste si pragmatice al carei rezultat eficient ar fi crearea si vanzarea activa si dinamica a produselor bancare. Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica s...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
Biotop. Biocenoza. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a caror semnificatie este inteleasa doar de cativa initiati. Cei mai multi oameni nu le-au auzit, nu le cunosc si nu stiu ce reprezinta. Si totusi, ele caracterizeaza viata si mediul in care aceasta ia nastere si evolueaza, dar mai ales relatiile stranse care se stabilesc intre aceste doua elemente definitorii ale existentei pe Pamant.Pentru Romania, unde problematica, dar mai ales actiunile destinate protectiei mediului si a vietii locuitorilor sa...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 LeiAdauga in cos
Tranzactii pe internet
ISBN: 973-709-068-3An aparitie: 2004Nr. de pagini: 160Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

10,00 LeiAdauga in cos
Tehnica platilor internationale
Lucrarea Tehnica platilor internationale este un manual universitar destinat celor interesati de specificul tranzactiilor comerciale internationale, in speta tehnica platilor, studenti si cursanti ai facultatilor economice, specialisti din sfera relatiilor economice internationale.Aceasta lucrare poate fi privita si ca suport bibliografic, alaturi de alte carti din literatura de specialitate, pentru o profesiune distincta: aceea de specialist in comertul exterior.Prezentul volum are mai multe ni...
Editura 

ECONOMICA

25,00 LeiAdauga in cos
Sistemul vamal
Lucrarea „Sistemul vamal“ reprezinta, inainte de toate, un rezultat concret al proiectului TEMPUS- PHARE, finantat de Uniunea Europeana, „Centre de excelenta in domeniul procedurilor vamale“ (JEP 14394/1999), gestionat de Facultatea de Relatii Economice Internationale din Academia de Studii Economice, Bucuresti. Obligatie asumata in cadrul proiectului, publicarea acestui studiu vine sa raspunda unei necesitati actuale stringente: asigurarea de materiale de specialitate &n...
Editura 

ECONOMICA

25,00 LeiAdauga in cos