Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

De la cultura populara la fake news. Demoni si troli in lumea contemporana
-14%
Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru ca si acele surse pot fi, la randul lor, contaminate. Singura varianta care se poate folosi cu succes in lupta impotriva fenomenului „fake news” este o strategie care sa inverseze efectele, deconstruind falsul si reconstruind stirea, prin aceleasi mecanisme pe care le foloseste propaganda in cazul raspandirii de „fake news&rdqu...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 59,90 Lei  51,51 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tehnici de promovare in marketingul politic
-14%
Cartea de fata trateaza un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politica. Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizata din perspectiva interdisciplinara, economica, juridica si sociologica, tinand cont de literatura de specialitate la nivel global si national. Tehnicile de promovare utilizate in marketingul politic sunt analizate din doua perspective: aceea a componentelor mixului promotional, cat si aceea a mediilor de promovare. Anul aparitiei: 20...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  34,31 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Bazele marketingului
-14%
Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale pe care un incepator in domeniul studiului marketingului trebuie sa le cunoasca, pentru ca apoi sa le poata aplica foarte usor in domeniul sau de interes. Lucrarea se adreseaza in principal studentilor, dar si oamenilor de afaceri si managerilor - tuturor celor interesati in dezvoltarea unei afaceri de succes, avand la baza un suport stiintific. ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 19,90 Lei  17,11 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
-14%
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cerceta...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 37,90 Lei  32,59 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul digital si antreprenorii romani
-14%
In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii. Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 36,90 Lei  31,73 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan
-14%
Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pe...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 44,89 Lei  38,61 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Promovarea si brandingul universitatilor
-14%
Despre lucrare Cartea evidentiaza importanta pe care o are promovarea online a universitatilor in optiunile de studiu ale studentilor, intr-o era a digitalizarii comunicarii si activitatilor din diverse medii. Autorii analizeaza, pe baza unor situatii practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universitati europene, identificand astfel strategii eficiente de promovare, precum si crearea unui model de promovare pe care il poate utiliza orice institutie de invatamant superior din Ro...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  25,71 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing online si social media
-14%
Despre lucrare Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari a...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 89,90 Lei  77,31 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Planul de marketing. Ghid practic
-14%
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic.Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  34,31 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Planificarea de marketing prin exemple
-14%
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa apreciati beneficiile unei planificari riguroase de marketing si va va ghida in demersul de realizare a unui plan de marketing potrivit “lumii reale” in care va desfasurati activitatea.Cu accent pe partea practica, Planificarea de marketing...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 29,90 Lei  25,71 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul turismului
-14%
Ce strategii de comunicare stimuleaza dorinta de apleca in vacanta? Care sunt atributele care determina alegerea unei destinatii? Cum sa facilitezi concretizarea unei dorinte intr-o rezervare ferma? Dincolo de aceste intrebari generice, problematicile abordate de specialistul in domeniu depind si de esenta meseriei sale. Astfel, un responsabil de destinatie se va intreba cum sa atraga turistii in regiunea sa. Un transportator, cum sa fidelizeze turistul dupa ce l-a cucerit, mizand pe pretul s...
Editura 

C.H.BECK

Engleza comerciala. Ghid practic
-15%
Aceasta carte vine in sprijinul tuturor celor care sunt implicati in comunicarea comerciala in limba engleza, dar si al cititorilor care se afla in cautarea unui loc de munca in strainatate sau in tara, in cazul in care limba engleza reprezinta o cerinta la angajare. Partea aplicativa a acestui ghid consta in aplicatii vizand deprinderea si imbogatirea vocabularului din domeniul economic si comercial, corectitudinea exprimarii, precum si indicatii si modele de redactare a unor tipuri de inscrisu...
Editura 

C.H.BECK

Tehnica operatiunilor de comert exterior - Mihaela Funaru
-14%
Cartea de fata urmareste sa contribuie la cunoasterea si aprofundarea notiunilor esentiale specifice tranzactiilor internationale, atat in ceea ce-i priveste pe studenti, cat si pe oamenii de afaceri interesati in extinderea si dezvoltarea cu succes a activitatii lor in afara granitelor tarii. Nr. de pagini : 184 Anul aparitei : 2013
Editura 

C.H.BECK

Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
-15%
Lucrarea „Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”, dedicata cursului „Cercetari de Marketing”, isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concreta a tuturor acestor probleme. Se recomanda utilizarea pachetului de programe statistice SPSS precum si a bibliotecilor SLATEC, IMSL si NAG.Aplicatiile sunt astfel concepute incat sa ra...
Editura 

C.H.BECK

Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca. Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia. Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insem...
Editura 

C.H.BECK

Studiile de piata
Aceasta lucrare ofera o descriere si o explicare a tuturor tehnicilor utilizate in studiile de piata, analizand, de o maniera clara si ordonata, nevoile, motivarile, atitudinile si comportamentele noilor cumparatori. ISBN: 978-973-115-246-2 Nr pagini: 112 Anul aparitiei: 2008.06.27
Editura 

C.H.BECK

Succesul in vanzari
Cartea este un adevarat manual pentru agentii de vanzari si prezinta, intr-un stil captivant si accesibil, principii de baza, tehnici verificate si stratageme referitoare la: - ce inseamna vanzarea de perspectiva si cum iti castigi clientii pe termen lung; - etapele procesului de vanzare, resursele de timp si informatiile necesare; - atitudinea si principiile profesionalismului; - intalnirile de afaceri, scrisorile si telefoanele; - negociere - obiectivele, inlaturarea obiectiilor, regu...
Editura 

C.H.BECK