Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Scopul 2. Nu este vorba de noroc
,,Scopul 2", continuare a volumul ,,Scopul", este o carte despre fenomenul ,,nu este vorba de noroc". Cum sa faci fata unei provocari, cum sa transformi trei firme aproape falimentare intr-o mina de aur rapid si fara investitii. Ce trebuie de schimbat pentru a atinge acest scop... veti afla citind aceasta carte. In cartea a doua, problemele cu care se confrunta personajul principal sunt si mai mari. El recurge din nou la Teoria Constrangerii si incepe sa utilizeze un set de ...
Editura 

TOC

Scopul. Un proces al imbunatatirii continue
In cartea ,,Scopul. Un proces al imbunatatirii continue" dr. Goldratt prezinta solutionarea logica paractica a unui sir de probleme care privesc opt functii de baza ale oricarei intreprinderi:Procesele operationaleManagementul proiectelor si ingeniringulMarketingManagementul personaluluiFinante si masurariSistemul de distributie si lantul de furnizareVanzariStrategii si tacticiIn troducere,,Scopul" se refera la noi princii globale privind productia. S e refera la oameni care incearca sa inteleag...
Editura 

TOC