Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT
-12%
Tres bien fonde du point de vue scientifique, le livre : “MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT” est centre sur trios composantes essentielles de la sphere du domaine complexe du marketing relationnel: le passage du marketing traditionnel au marketing relationnel, la connaissance du consommateur et la recherché de marketing. La demarche des auteurs repose sur l’etude des theories actuelles presentees dans des ouvrages importantes de la literature specialisee en mar...
Editura 

URANUS

PRP: 24,00 Lei  21,12 LeiAdauga in cos
In Stoc
First Steps into Marketing
-12%
Contents:Unit 1: Socialising in Business (p7)Unit 2: Education (p19)Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31)Unit 4: Marketing Yourself (p44)Unit 5: Managing Your Personal Finance (p62)Unit 6: Marketing 1 (p74)Unit 7: Marketing 2 (p86)Unit 8: Adertising and Branding (p97)Unit 9: Management (p113)Unit 10: The European Union (p124)Key (p132)Bibliography (p143)To the students, This textbook is addressed to the students who would like...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cybermarketing
-12%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

PRP: 18,55 Lei  16,32 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic - Virgil Balaure, Iacob Catoiu si Calin Veghes
-12%
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29) Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49) Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79) Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90) Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TUR...
Editura 

URANUS

PRP: 40,00 Lei  35,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnici promotionale
-12%
Cuprins: 1) Publicitatea 2) Promovarea vanzarilor 3) Forta de vanzare 4) Relatiile publice 5) Reglementari in domeniul publicitar in spatiul european "Tehnici promotionale" reprezinta o lucrare autorizata asupra ultimelor informatii teoretice si practice ce au revolutionat comunicarea promotionala. Destinata sa devina o lucrare clasica in domeniul marketingului acesta carte ofera studentilor, masteranzilor, precum si tuturor celor interesati de acest domeniu, informatia de...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-12%
Cuprins: Cuvant inainte Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor Capitolul 2. Particularitati ale calitatii in servicii Capitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor Capitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in servicii Capitolul 5. Compartamentul consumatorului de servicii Capitolul 6. Strategii de marketing in servicii Capitolul 7. Politica de produs Capitolul 8. Politica de pret Capito...
Editura 

URANUS

PRP: 33,00 Lei  29,04 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cercetari de marketing. Tratat (Iacob Catoiu)
-12%
Prezentare - Cercetari de marketing. Tratat. Nu se poate concepe un business fara marketing si nici marketing fara cercetari. Cartea laboratorului de afaceri - te invata cum sa faci. Cartea managerului si a profesionistilor sai - suportul unei decizii logice. Dupa cum se cunoaste, implementarea opticii de marketing intr-o intreprindere sau organizatie moderna, la inceputul acestui mileniu, este de neconceput fara un nou mod de conducere, care sa asigure coordonarea si integrarea tutror activit...
Editura 

URANUS

PRP: 70,00 Lei  61,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul serviciilor de sanatate
-12%
Cuprins: 1. Mrketingul serviciilor de sanatate domeniu specializat al marketingului contemporan 2. Coordonate ale pietei serviciilor de sanatate 3. Comportamentul consumatorului de servicii de sanatate 4. Marketing strategic in sanatate 5. Strategii specifice mixului de marketing in serviciile 6. Serviciile de sanatate din Romania in contextul integrarii in Uniunea Europeana. Prezentare: Organizatiile din domeniul sanatatii actioneaza pe o piata cu particularitati specifice, det...
Editura 

URANUS

PRP: 31,00 Lei  27,28 LeiAdauga in cos
In Stoc
Televiziune. Marketing. Comunicare
-12%
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se inscrie intr-un mod aparte in peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din Romania, problematica abordata de autoare fiind in buna masura o oglindire a complexitatii si diversitatii acestui mijloc de informare, care domina inca lumea contemporana. Static si dinamic, lumina si culoare, imagini transmise „in direct”..., sunt doar cateva din caracteristicile informatiei ce abunda in aceasta carte, prin care autoarea isi prop...
Editura 

URANUS

PRP: 22,00 Lei  19,36 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Teste - grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita
-12%
Prezentare - Marketing. Teste - grila de Virgil Balaure. Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente.CUVANT INAINTE (p7)1. BAZELE MARKETINGULUI (p9)2. CERCETARI DE MARKETING (p116)3. CERCETARI CALITATIVE DE MARKETING (p233) 4. STUDIEREA COMPORTAMENTULUI CONSUMTORULUI (p242)5. MARKETING STRATEGIC (p263)6. TEHNICI PROMOTIONALE (p278)7. RELATII PUBLICE (p309)8. BUSINESS TO BUSINESS MARKETING (p313)9. MARKETINGUL SERVICIILOR (p327)10. MARKETING FINANCIAR-BANCAR (p336)11. MARK...
Editura 

URANUS

PRP: 40,00 Lei  35,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Comportamentul consumatorului
-12%
Ca urmare a dezvoltari deosebite a marketingului, mai ales in ultimele decenii, aceasta disciplina stintifica se dovedeste a fi fundamentala pentru societate si, indeosebi, economia moderna. Aplicat in toate domeniile economice si cociale, marketingul este folosit pe scara larga pentru fundamentarea decizilor echipelor manageriale.fiind, prin definitie,o"stinta a succesului ", marketingul a depasit de mult perimetru institutiilor universitare, aplicarea sa in viata cotidiana fiind do...
Editura 

URANUS

PRP: 29,00 Lei  25,52 LeiAdauga in cos
In Stoc
Comunicarea in marketing - Editia a II-a, revazuta si adaugita
Cuprins:Introducere (p9)Capitolul 1 - Comunicarea in marketing si politica globala a organiatiei (p11)Capitolul 2- Fundamentele teoriei si practicii comunicarii in marketing (p71)Capitolul 3 - Proiectarea si implementarea strategiei de comunicatie a organizatiei (p169)Capitolul 4 - Comunicarea in marketing si organizatia romaneasca in perioada actuala (p225)Anexe (p249Bibliografie (p265)Lucrarea de fata isi propune sa realizeze o incursiune in lumea comunicatiilor de marketing, cu scopul de a pr...
Editura 

URANUS

Marketing international. Teorie si practica
Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, globalizarea concurentei la nivel mondial sunt numai cativa dintre principalii factori cu vocatie planetara, ce au determinat schimbarea fizionomiei actelor comerciale si au declansat mutatii semnificative in teoria si practica marketingului international. Cartea de fata este rodul unei a...
Editura 

URANUS

Marketing. Concepte de baza si aplicatii
-12%
Cuprins: - Introducere in marketing - Mediul de marketing si piata intreprinderii - Comportamentul consumatorului - Cercetarea de marketing - Politica de marketing - Planificarea si controlul activitatii de marketigului - Aplicatii Anul publicarii: 2009 Pagini: 176 Format: 16,5x23,5
Editura 

URANUS

Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita - Virgil Balaure
-12%
Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS.In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura crescanda, de adoptarea unei viziuni integratoare asupra modalitatilor de abordare a fenomenelor si proceselor economice si sociale. La un asemenea context general se raporteaza, in prezent, si intreprinderile romanesti confruntate cu cerintele si exigentele economiei de piata, caracterizate de u...
Editura 

URANUS

Cercetari de marketing
Cartea este destinata celor ce doresc sa devina profesionisti in domeniu cercetarilor de marketing.Principalele segmente de piata ale caror necesitati au fost consideratesunt, pe de o parte, cei ce urmeaza forme de invatamant universitar si postuniversitar, care includ in structura lor domeniu cercetarilor de marketing sau ai colectivelorde cercetori de marketing, care sunt implicati, in mod direct, in realizarea sau analiza unor programe de cercetare. Lucrarea vine in sprijinulcelor ce consider...
Editura 

URANUS