Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Piete de capital. Editia I
-30%
Pietele de capital sunt piete in care cumparatorii si vanzatorii tranzactioneaza titluri financiare, cum ar fi obligatiunile si actiunile. Cumpararile si vanzarile de titluri financiare sunt efectuate de persoane fizice si institutii. Pietele de capital canalizeaza fondurile financiare de la cei care dispun de ele catre cei care au nevoie de ele. Pietele de capital sunt formate din pietele primare si pietele secundare. Pietele primare se ocupa de emisiunea de noi actiuni/ obligatiuni, in timp ce...
PRP: 28,00 Lei  19,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul micilor afaceri
-16%
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:- Marketing intern in curs de desfasurare;- Marketing direct pe termen scurt;- Mass-Media pe termen lung.De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;- In productie;- In domeniul standardizar...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 15,00 Lei  12,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic. Note de curs
-16%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  8,40 LeiAdauga in cos
In Stoc
Planul de marketing intr-o pagina
-30%
„AVERTISMENT: Nu citi aceasta carte daca nu ai nevoie de bani! Pentru a construi o afacere de succes, trebuie sa incetezi sa actionezi „dupa ureche” cand vine vorba de marketing si sa incepi sa urmezi un plan solid, care sa iti garanteze o crestere rapida a afacerii. In mod traditional, se considera ca realizarea unui plan de marketing este un proces dificil si consumator de timp, motiv pentru care adesea multi renunta la el. In PLANUL DE MARKETING INTR-O PAGINA Allan Dib...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 69,00 Lei  48,30 LeiAdauga in cos
In Stoc
Manipularea in vanzari
-12%
Cine nu vinde nu castiga! Nu exista marfa nevandabila, e plin de vanzatori prosti! Orice poate fi vandut, orice poate fi cumparat; insa numai cel care stie cum sa-si vanda marfa va avea cumparatori. Cine e nebun sa dea banii pe prostii? Orice om care a vorbit cinci secunde cu un vanzator bun! Invata sa manipulezi dorintele cele mai ascunse,sa scoti la iveala pofta si lacomia din om! Numar pagini: 140Format: 13x20
Editura 

ANTET

PRP: 18,00 Lei  15,84 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing cultural
-30%
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea unui instrumentar specific si adaptat de lucru. Lucrarea pune la dispozitia cercetatorilor o revizie critica a literaturii de specialitate si o incadrare teoretica riguroasa a sectorului studiat, bazata pe asemanarile care in...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa vinzi orice oricui, editia a III-a
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti spune: - Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient de corespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor "caini de vanatoare".- Cum sa evaluezi dorintele, necesitatile si ceea ce isi poate permite clientul.- Cum sa-l faci pe client sa aiba incredere in tine si s...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 59,90 Lei  41,93 LeiAdauga in cos
In Stoc
Dictionar de marketing
Un dictionar atipic, care nu contine doar definitii consacrate. In functie de insemnatatea practica si capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adaugat explicatii suplimentare, exemplificari lamuritoare, variante in abordarea conceptului, concretizari pentru aplicarea mai lesnicioasa a unor recomandari sau referinte teoretice. De aici si diferenta de spatiu rezervat articolelor, fiind usor de observat alternanta intre cele scurte, constand din definitii stricte, si cele care dezvolta tem...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar
Ruralul romanesc cuprinde numeroase zone defavorizate comparativ cu spatiul urban, atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si sociale. In acelasi timp este depozitarul celei mai insemnate parti a resurselor naturale, in contrast evident cu faptul ca economia rurala continua sa fie axata, in mare masura, pe activitati specifice sectorului primar al economiei. In cadrul acestuia, predominante sunt activitatile agricole, sector economic in cadrul caruia functioneaza fermele de subzis...
Editura 

ECONOMICA

30,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cea mai mare afacere din toate timpurile
-20%
Traducere de Dana Georgescu In 2006, John Paulson, managerul unui fond speculativ, a prezis un eveniment pe care putini il anticipau: piata ipotecara avea sa se prabuseasca in scurt timp. Gregory Zuckerman prezinta povestea lui si a altor outsideri - investitori putin cunoscuti - din lumea investitiilor care ii impartaseau viziunea sceptica, reusind sa obtina in final castiguri de miliarde de dolari. Scrisa de un triplu castigator al Premiului Gerald Loeb, cea mai inalta distinctie oferita unui...
Editura 

HUMANITAS

PRP: 49,00 Lei  39,20 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar
-50%
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.Capitolul 3, Conceptul de...
PRP: 32,00 Lei  16,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Tehnologii WEB si Instrumente de Marketing Online in Serviciile de Sanatate. Studiu de Caz
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Implementarea tehnologiilor WEB in cadrul serviciilor de sanatateCapitolul 2: Instrumente de marketing online utilizate in sistemul serviciilor de sanatateCapitolul 3: Impactul tehnologiilor WEB asupra serviciilor de sanatateCapitolul 4: Cercetare calitativa a atitudinii managerilor privind implementarea tehnologiilor WEB si a instrumentelor de marketing online in sfera serviciilor de sanatate din RomaniaCapitolul 5: Cercetare cantitativa privind ima...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul Online in Serviciile de Sanatate
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Sistemul serviciilor de sanatate in contextul evolutiei tehnologiilor informatiei si a comunicatiilor (IT&C)Capitolul 2: Comportamentul consumatorilor de servicii de sanatateCapitolul 3: Marketingul serviciilor de sanatate si satisfactia consumatorilorCapitolul 4: Satisfactia si criteriile de apreciere ale consumatorilor privitoare la calitatea serviciilor de sanatateCapitolul 5: Dezvoltarea, implementarea si promovarea mijloacelor moderne si ech...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul Experiential in Serviciile de Sanatate
-50%
Structura pe capitole:IntroducereCapitolul 1: Fundamentele serviciilor de sanatateCapitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 3: Fundamentele marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 4: Cercetarea perceptiei consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatateCapitolul 5: Cercetare calitativa despre perceptia adultilor romani cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketin...
PRP: 53,40 Lei  26,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT
-12%
Tres bien fonde du point de vue scientifique, le livre : “MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT” est centre sur trios composantes essentielles de la sphere du domaine complexe du marketing relationnel: le passage du marketing traditionnel au marketing relationnel, la connaissance du consommateur et la recherché de marketing. La demarche des auteurs repose sur l’etude des theories actuelles presentees dans des ouvrages importantes de la literature specialisee en mar...
Editura 

URANUS

PRP: 24,00 Lei  21,12 LeiAdauga in cos
In Stoc
First Steps into Marketing
-12%
Contents:Unit 1: Socialising in Business (p7)Unit 2: Education (p19)Unit 3: Self-assessment of communication competences with the help of the European language portfolio (p31)Unit 4: Marketing Yourself (p44)Unit 5: Managing Your Personal Finance (p62)Unit 6: Marketing 1 (p74)Unit 7: Marketing 2 (p86)Unit 8: Adertising and Branding (p97)Unit 9: Management (p113)Unit 10: The European Union (p124)Key (p132)Bibliography (p143)To the students, This textbook is addressed to the students who would like...
Editura 

URANUS

PRP: 20,00 Lei  17,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Contagios - Cum se raspandesc ideile
-18%
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si fil...
Editura 

PUBLICA

PRP: 55,00 Lei  45,10 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cybermarketing
-12%
Cybermarketing - Autori Gheorghe Orzan, Mihai Orzan Anul publicării: 2008 Format: 17x 24
Editura 

URANUS

PRP: 18,55 Lei  16,32 LeiAdauga in cos
In Stoc
Apple dupa Steve Jobs. Imperiul bantuit - Yukari Iwatani Kane
-25%
Moartea lui Steve Jobs a ridicat una dintre cele mai presante intrebari care puteau aparea in lumea tehnologiei si a afacerilor: poate oare Apple sa ramana la fel si fara liderul sau iconic? Multi din interiorul companiei s-au aratat dornici sa arate ca Apple putea fi la fel de inovativa ca atunci cand era condusa de Jobs. Altii erau dureros de constienti de imensa provocare ce li se asternea in fata. Iar pe masura ce afacerea a devenit tot mai complexa si globala, Apple s-a trezit in centrul at...
PRP: 52,98 Lei  39,74 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic - Virgil Balaure, Iacob Catoiu si Calin Veghes
-12%
Cuprins: Cuvant inainte (p9) Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11) Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22) Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29) Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE (p49) Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE (p79) Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING (p90) Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TUR...
Editura 

URANUS

PRP: 40,00 Lei  35,20 LeiAdauga in cos
In Stoc