Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Diverse

Ordoneaza
:
Tip afisare:
PREZENTAREA IN BUSSINES.Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta.
-25%
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii ? si managerii principali ? au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar competent, pentru a avea un impact. Nu conteaza numai ceea ce puteti face dumneavoastra sau intreprinderea dumneavoastra, ci si modul in care expuneti oferta, astfel incat sa va bucurati de succes. In cartea ?Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes co...
24,90 Lei (-25%)  18,68 Lei Adauga in cos
MARKETINGUL LOCAL
-25%
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in ?filozofia? activitatilor de marketing la nivel regional. Marketingul local prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul ?outdoor? si din...
Editura 

ALL

24,90 Lei (-25%)  18,68 Lei Adauga in cos
Marketing public si optimul social
-10%
Cartea sistematizeaza tot ceea ce este valoros in literatura de specialitate, iar exemplele si studiile de caz potenteaza calitatea lucrarii. Parcurgerea cartii il convinge pe cititor ca politicile publice de succes sunt conditionate de aplicarea principiilor marketingului. Utilitatea teoretica si practica a lucrarii Marketing public si optimul social umple un gol in piata literaturii de specialitate.
Editura 

ASAB

28,00 Lei (-10%)  25,20 Lei Adauga in cos
LOVE MARKETING
-30%
Este posibil sa aplicam in relatiile interumane metodele pe care le folosesc firmele pentru a-si cuceri clientii? Exact asta facem, mai mult sau mai putin constient, in fiecare zi. Aceasta carte ne permite sa abordam, intr-o viziune noua (si cu instrumente verificate), o problema care ne priveste pe toti: cum sa-i atragem pe ceilalti si sa-i facem sa se simta atrasi de noi. Love Marketing%uFFFD este util pentru a intelege si a folosi in viata personala metodele marketingului, sugerandu-i cititor...
Editura 

RUNA

5,00 Lei (-30%)  3,50 Lei Adauga in cos
LOVE MARKETING
-30%
Este posibil sa aplicam in relatiile interumane metodele pe care le folosesc firmele pentru a-si cuceri clientii? Exact asta facem, mai mult sau mai putin constient, in fiecare zi. Aceasta carte ne permite sa abordam, intr-o viziune noua (si cu instrumente verificate), o problema care ne priveste pe toti: cum sa-i atragem pe ceilalti si sa-i facem sa se simta atrasi de noi. Love Marketing%uFFFD este util pentru a intelege si a folosi in viata personala metodele marketingului, sugerandu-i cititor...
Editura 

RUNA

5,00 Lei (-30%)  3,50 Lei Adauga in cos
The Workbook
Cel mai util ghid al afacerilor din Romania Bazat pe eforturile permanente de cercetare ale BMG, Workbook ramane o sursa completa de informare despre afacerile din Romania. Workbook prezinta o cercetare ampla, sub forma unor liste, continand date cheie asupra unui numar de 3.000 de companii ce opereaza in Romania. Lista cuprinde informatia de care ai nevoie – adresa, numarul de telefon, numele directorului, dar si clientii companiei, profitul companiilor, toate aceste informatii fiind d...
130,00 Lei Adauga in cos
Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri
Lovemarks impartaseste opinia unui lider dinamic al carui crez de neclintit este construit pe ideea ca legaturile emotionale si personale care inspira pot schimba cu adevarat lumea. "Ca sa supravietuiasca marile branduri trebuie sa creeze Loialitatea dincolo de Ratiune a consumatorilor. Acesta este singurul mod in care se pot diferentia de celelalte milioane de produse, fara nici un viitor, banale. Secretul este utilizarea Misterului, Senzualitatii si a Intimitatii. Implicarea puternica ...
Marketing Exponential
"Stii ca economia este dura. Competitia acerba. Targeturile imposibile. Bugetele greu de respectat. Consumatorul supra-saturat. Iar cruda realitate este ca va trebui sa faci mai mult decat afaceri, ca de obicei. Va trebui sa gandesti diferit. Te sfatuiesc sa gandesti EXPONENTIAL." Paul Garrison Intrebati daca sunt orientati catre consumator, majoritatea oamenilor de marketing ar raspunde simplu “Normal!” - ca si cand ar fi de la sine inteles. Apoi se intorc la management...
Psihologia marketingului si a comunicarii
Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului. Prin acest volum se evidenţiază...
Editura 

IRECSON

Metode de succes in marketingul direct
-10%
Traducere din limba engleză (McGraw-Hill Companies, SUA). Prezenta lucrare arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie un mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă. Cartea este un ghid care vă sugerează cum să creaţi realţii de lung&...
Editura 

ARC

44,68 Lei (-10%)  40,21 Lei Adauga in cos
Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
-15%
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atent...
Editura 

BRANDBUILDERS

49,00 Lei (-15%)  41,65 Lei Adauga in cos
Cyber Consumer Law - Cristina Coteanu
-18%
Whilst consumer protection in the 1960s was fashioned by its external environment, cyber consumer protection, today, is challenged by internal conditions linked to the technological nature of the Internet. Given the current underdeveloped state of technology now available to consumers, it is impossible for them to exercise real control over the technological issues of the electronic marketplace. The peculiarities of the electronic marketplace and their impact on consumer protection requi...
Editura 

HUMANITAS

25,00 Lei (-18%)  20,50 Lei Adauga in cos
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
-18%
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si p...
Editura 

POLIROM

29,95 Lei (-18%)  24,56 Lei Adauga in cos
Planul eficace de marketing. O metoda verificata pentru companiile de orice marime
-25%
Vreti sa imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un plan eficace de marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelept si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing. Nr. de pagini : 176 Anul aparitiei : 2005...
Editura 

ALL

24,90 Lei (-25%)  18,68 Lei Adauga in cos
Tranzactii pe internet
-5%
Autori: Mihaela Belu, Dorel Paraschiv, Ana Maria Comănescu ISBN: 709068-3 Pagini: 159 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

10,00 Lei (-5%)  9,50 Lei Adauga in cos
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
-5%
ISBN: 973-590-939-1 Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

26,00 Lei (-5%)  24,70 Lei Adauga in cos
Marketing la indigo
-20%
Indiferent de cultura careia ii apartine, indiferent de educatia primita, de talente si de abilitati, omul se bazeaza in viata pe imitatie. Asa invata sa manance, sa scrie, sa conduca automobilul. Cand isi ia o slujba si incepe sa traiasca in cercul vicios al salariului si al facturilor ce trebuie platite, orice om alege sa imite comportamentul a 95% dintre oameni. Va intrebati ce fac ceilalti 5%? Sunt cei care au ales sa imite comportamentul celor care nu se bazeaza pe salariu, care stiu sa-si ...
Editura 

CURTEA VECHE

16,00 Lei (-20%)  12,80 Lei Adauga in cos
Jurnalul unui milionar
-20%
Titlul original: A Millionaires Notebook Traducător: Alexandra Bors Coperta: Dan Perjovschi, Dan Stanciu Steven K. Scott a pierdut nouă locuri de muncă în primii şase ani de după terminarea facultăţii şi i s-a spus de multe ori că nu va reuşi niciodată. Ce şanse de succes i-aţi da unei persoane a cărei carieră a început astfel? Totuşi, a devenit un strălucit specialist în market...
Editura 

CURTEA VECHE

18,00 Lei (-20%)  14,40 Lei Adauga in cos
Preturi si concurenta
-23%
Lucrarea are menirea de a asigura studentilor si specialistilor tineri o buna cunoastere a problematicii preturilor si concurentei. Format: Academic Nr. pag: 264
Editura 

UNIVERSITARA

21,00 Lei (-23%)  16,17 Lei Adauga in cos