Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Diverse

Ordoneaza
:
Tip afisare:
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
-18%
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: pr...
Editura 

POLIROM

32,95 Lei (-18%)  27,02 Lei Adauga in cos
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
-10%
Cuprins: Argument Tipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica. Traditie si ionvatie Identitate culturala in publicitatea romaneasca actuala Dimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europene Campanii publicitare sociale Intrebarea in discursul publicitar Moralitatea in publicitate Personajul garant feminin Coordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actuala Un semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoni...
Editura 

ARIADNA'98

28,00 Lei (-10%)  25,20 Lei Adauga in cos
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
-14%
Cuprins: Introducere in marketing Mediul de marketing si piata intreprinderii Comportamentul consumatorului Cercetarea de marketing Politica de marketing Planificarea si controlul activitatii de marketigului Aplicatii Nr. pag:176
Editura 

URANUS

22,00 Lei (-14%)  18,92 Lei Adauga in cos
PREZENTAREA IN BUSSINES.Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta.
-25%
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii ? si managerii principali ? au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar competent, pentru a avea un impact. Nu conteaza numai ceea ce puteti face dumneavoastra sau intreprinderea dumneavoastra, ci si modul in care expuneti oferta, astfel incat sa va bucurati de succes. In cartea ?Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes co...
24,90 Lei (-25%)  18,68 Lei Adauga in cos
MARKETINGUL LOCAL
-25%
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in ?filozofia? activitatilor de marketing la nivel regional. Marketingul local prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul ?outdoor? si din...
Editura 

ALL

24,90 Lei (-25%)  18,68 Lei Adauga in cos
Marketing public si optimul social
-10%
Cartea sistematizeaza tot ceea ce este valoros in literatura de specialitate, iar exemplele si studiile de caz potenteaza calitatea lucrarii. Parcurgerea cartii il convinge pe cititor ca politicile publice de succes sunt conditionate de aplicarea principiilor marketingului. Utilitatea teoretica si practica a lucrarii Marketing public si optimul social umple un gol in piata literaturii de specialitate.
Editura 

ASAB

28,00 Lei (-10%)  25,20 Lei Adauga in cos
LOVE MARKETING
-30%
Este posibil sa aplicam in relatiile interumane metodele pe care le folosesc firmele pentru a-si cuceri clientii? Exact asta facem, mai mult sau mai putin constient, in fiecare zi. Aceasta carte ne permite sa abordam, intr-o viziune noua (si cu instrumente verificate), o problema care ne priveste pe toti: cum sa-i atragem pe ceilalti si sa-i facem sa se simta atrasi de noi. Love Marketing%uFFFD este util pentru a intelege si a folosi in viata personala metodele marketingului, sugerandu-i cititor...
Editura 

RUNA

5,00 Lei (-30%)  3,50 Lei Adauga in cos
LOVE MARKETING
-30%
Este posibil sa aplicam in relatiile interumane metodele pe care le folosesc firmele pentru a-si cuceri clientii? Exact asta facem, mai mult sau mai putin constient, in fiecare zi. Aceasta carte ne permite sa abordam, intr-o viziune noua (si cu instrumente verificate), o problema care ne priveste pe toti: cum sa-i atragem pe ceilalti si sa-i facem sa se simta atrasi de noi. Love Marketing%uFFFD este util pentru a intelege si a folosi in viata personala metodele marketingului, sugerandu-i cititor...
Editura 

RUNA

5,00 Lei (-30%)  3,50 Lei Adauga in cos
The Workbook
Cel mai util ghid al afacerilor din Romania Bazat pe eforturile permanente de cercetare ale BMG, Workbook ramane o sursa completa de informare despre afacerile din Romania. Workbook prezinta o cercetare ampla, sub forma unor liste, continand date cheie asupra unui numar de 3.000 de companii ce opereaza in Romania. Lista cuprinde informatia de care ai nevoie – adresa, numarul de telefon, numele directorului, dar si clientii companiei, profitul companiilor, toate aceste informatii fiind d...
130,00 Lei Adauga in cos
Lovemarks - Viitorul dincolo de branduri
Lovemarks impartaseste opinia unui lider dinamic al carui crez de neclintit este construit pe ideea ca legaturile emotionale si personale care inspira pot schimba cu adevarat lumea. "Ca sa supravietuiasca marile branduri trebuie sa creeze Loialitatea dincolo de Ratiune a consumatorilor. Acesta este singurul mod in care se pot diferentia de celelalte milioane de produse, fara nici un viitor, banale. Secretul este utilizarea Misterului, Senzualitatii si a Intimitatii. Implicarea puternica ...
Marketing Exponential
"Stii ca economia este dura. Competitia acerba. Targeturile imposibile. Bugetele greu de respectat. Consumatorul supra-saturat. Iar cruda realitate este ca va trebui sa faci mai mult decat afaceri, ca de obicei. Va trebui sa gandesti diferit. Te sfatuiesc sa gandesti EXPONENTIAL." Paul Garrison Intrebati daca sunt orientati catre consumator, majoritatea oamenilor de marketing ar raspunde simplu “Normal!” - ca si cand ar fi de la sine inteles. Apoi se intorc la management...
Blog Marketing
Metoda revolutionara de crestere a vanzarilor, construire a unui brand puternic si obtinere a unor rezultate exceptionale in afaceri. Lumea afacerilor este sub influenta unor profunde schimbari care vor redefini granitele marketingului, ale relatiilor publice si ale comunicarii in general. Nu uita ca indiferent de domeniul in care functioneaza afacerea ta trebuie sa fii sensibil la toate aceste schimbari si sa fii cu un pas inaintea competitiei tale. Blog-ul pare sa fie o conditie esentiala p...
Psihologia marketingului si a comunicarii
Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului. Prin acest volum se evidenţiază...
Editura 

IRECSON

Metode de succes in marketingul direct
-10%
Traducere din limba engleză (McGraw-Hill Companies, SUA). Prezenta lucrare arată comercianţilor cum să utilizeze cît mai din plin avantajul metodelor de restructurare a marketingului şi cum să-şi proiecteze un program de marketing direct care să fie un mod fundamental eficient, avînd o strategie avansată şi permanent profitabilă. Cartea este un ghid care vă sugerează cum să creaţi realţii de lung&...
Editura 

ARC

44,68 Lei (-10%)  40,21 Lei Adauga in cos
Cyber Consumer Law - Cristina Coteanu
-18%
Whilst consumer protection in the 1960s was fashioned by its external environment, cyber consumer protection, today, is challenged by internal conditions linked to the technological nature of the Internet. Given the current underdeveloped state of technology now available to consumers, it is impossible for them to exercise real control over the technological issues of the electronic marketplace. The peculiarities of the electronic marketplace and their impact on consumer protection requi...
Editura 

HUMANITAS

25,00 Lei (-18%)  20,50 Lei Adauga in cos
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
-18%
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si p...
Editura 

POLIROM

29,95 Lei (-18%)  24,56 Lei Adauga in cos
Planul eficace de marketing. O metoda verificata pentru companiile de orice marime
-25%
Vreti sa imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un plan eficace de marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelept si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing. Nr. de pagini : 176 Anul aparitiei : 2005...
Editura 

ALL

24,90 Lei (-25%)  18,68 Lei Adauga in cos
Tranzactii pe internet
-5%
Autori: Mihaela Belu, Dorel Paraschiv, Ana Maria Comănescu ISBN: 709068-3 Pagini: 159 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

10,00 Lei (-5%)  9,50 Lei Adauga in cos
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
-5%
ISBN: 973-590-939-1 Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

26,00 Lei (-5%)  24,70 Lei Adauga in cos