Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Frontierele managementului
-20%
Lucrarea prezinta noile prioritati ale managerului in optica celui mai influent specialist in management al timpului nostru. Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizeaza o analiza plina de prospetime a ideilor sale perene, aratandu-i in acelasi timp cititorului ce trebuie sa faca pentru a le pune el insusi in practica. Dupa parerera sa, cinci lucruri sunt esentiale pentru succesul unei organizatii: - cunoasterea modalitatilor de sustinere a avantajului competitiv intr-o lume aflata in perma...
Editura 

METEOR PRESS

28,00 Lei (-20%)  22,40 Lei Adauga in cos
Tehnica operatiunilor de comert exterior - Mihaela Funaru
-20%
Cartea de fata urmareste sa contribuie la cunoasterea si aprofundarea notiunilor esentiale specifice tranzactiilor internationale, atat in ceea ce-i priveste pe studenti, cat si pe oamenii de afaceri interesati in extinderea si dezvoltarea cu succes a activitatii lor in afara granitelor tarii. Nr. de pagini : 184 Anul aparitei : 2013
Editura 

C.H.BECK

29,90 Lei (-20%)  23,92 Lei Adauga in cos
Planul de marketing. Ghid practic
-20%
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic. Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un ...
Editura 

C.H.BECK

29,90 Lei (-20%)  23,92 Lei Adauga in cos
Cum sa vinzi inteligent. Strategii de viitor pentru clienti mereu multumiti
-20%
Vrei sa devii un agent de vanzari remarcabil? Atunci e timpul sa afli ce insemna sa vinzi inteligent. Toata lumea are ceva de oferit. Unii vand idei, altii vand servicii, iar altii produse. Indiferent ce‑ai vinde, cartea de fata te va ajuta sa inregistrezi vanzari mai profitabile si sa simti ca esti mai eficient. Cum sa vinzi inteligent intoarce pe dos strategia traditionala din vanzari si iti arata cum ideea de a situa nevoile clientilor pe primul plan se va dovedi cheia succes...
Editura 

CURTEA VECHE

27,94 Lei (-20%)  22,35 Lei Adauga in cos
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-23%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

20,00 Lei (-23%)  15,40 Lei Adauga in cos
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
-10%
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei. Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, aprovizionarea, marketingul si vanzarile propriu-zise, tinand cont de impactul pe care il au asupra mediului si asteptarile partenerilor de interes.Poti imbunatati orice atunci cand ai o atitudine potrivita, responsabilitate sociala integrata in strategia de business, angajati dete...
45,00 Lei (-10%)  40,50 Lei Adauga in cos
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
-10%
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare dimineata. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le ofera in cel mai pur stil gonzo in urma experientei sale de receptioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans si New York. De la perspectiva unui simplu usier pana la cea de lucrator nevazut din spatele usilor...
Editura 

PUBLICA

39,00 Lei (-10%)  35,10 Lei Adauga in cos
Marketing direct (poket)
-25%
Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul marketingului direct se pot vinde produse si de asemenea se pot obtine contacte valoroase, potentiali clienti. Carte de fata va arata cum sa faceti acest lucru posibil printr-o strategie clara si o comunicare orientata catre client. Nr. de pagini : 128 Anul aparitiei : 2013...
Editura 

ALL

14,90 Lei (-25%)  11,18 Lei Adauga in cos
CD - 27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit
-10%
27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit alaturi de partenerul tau de afaceri. Ghid practic privind asocierea in participatiune. Unde-s multi... profitul creste! Cum sa-ti infiintezi propria asociatie in participatiune in 2 timpi si 3 miscari, economic si fara efort Avantajele asocierii in participatiune Criza, deciziile disperate ale guvernului... Toate te determina sa cauti solutii. Solutii rentabile de finantare pentru noul tau proiect, parteneri dispusi sa participe la realizare...
124,26 Lei (-10%)  111,83 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tactici si metode pentru... Succes in tranzactii - Pascal Py
-10%
"Publicul trebuie tratat ca o femeie. Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda." Goethe Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, unde teama de NU se lupta cu speranta unui DA ferm, obtinut in mod eficient, drept garantie a trecerii de varianta intermediara, care ne tine cu sufletul la gura, care se poate transforma in povara atunci cand beneficiaza de un tratatament necorespunzator. Finalizarea este ca un rezultat la un ...
19,62 Lei (-10%)  17,66 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Relatii publice
-25%
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea/organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autor...
Editura 

ALL

14,90 Lei (-25%)  11,18 Lei Adauga in cos
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv
-25%
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail – corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de ...
Editura 

ALL

39,90 Lei (-25%)  29,93 Lei Adauga in cos
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
-20%
Lucrarea „Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”, dedicata cursului „Cercetari de Marketing”, isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concreta a tuturor acestor probleme. Se recomanda utilizarea pachetului de programe statistice SPSS precum si a bibliotecilor SLATEC, IMSL si NAG. Aplicatiile sunt astfel concepute incat sa ...
Editura 

C.H.BECK

36,90 Lei (-20%)  29,52 Lei Adauga in cos
Planificarea de marketing prin exemple
-20%
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa apreciati beneficiile unei planificari riguroase de marketing si va va ghida in demersul de realizare a unui plan de marketing potrivit “lumii reale” in care va desfasurati activitatea. Cu accent pe partea practica, Planificarea de marketi...
Editura 

C.H.BECK

29,90 Lei (-20%)  23,92 Lei Adauga in cos
Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
-10%
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri. O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentr...
Editura 

PUBLICA

47,20 Lei (-10%)  42,48 Lei Adauga in cos
Telephoning in english
-25%
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care o invatati la scoala.Cu ajutorul acestei carti puteti sa va pregatiti pentru anumite situatii conversationale si puteti sa dobanditi rapid, prin intermediul exemplelor si al exercitiilor, mai multa siguranta in cazul unei convorbiri telefonice cu un partener...
Editura 

ALL

14,90 Lei (-25%)  11,18 Lei Adauga in cos
Cum sa vinzi mai mult pe internet
-23%
Acel Internet in care utilizatorul reprezenta centrul preocuparilor noastre a ajuns sau ar trebui sa ajunga la final. Am petrecut suficient de mult timp concentrandu-ne toata energia pe nevoile unui utilizator ideal, fara a fi obtinut prea multe rezultate pana in acest moment. Axul central al prezentelor noastre in mediul on-line nu mai poate fi utilizatorul, ci transformarea acestuia in client. Pentru aceasta, este esential sa facem un pas inainte si sa scoatem la lumina acel instinct comerc...
Editura 

CORINT

9,90 Lei (-23%)  7,62 Lei Adauga in cos
Marketing, Editia a II-a
-23%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si când sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Reusita unei campanii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionare a problemelor cu care se confru...
Editura 

UNIVERSITARA

25,00 Lei (-23%)  19,25 Lei Adauga in cos
Comert si economie comerciala
-5%
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala. Pornind de la...
Editura 

ECONOMICA

60,00 Lei (-5%)  57,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
-20%
„Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci. Si cel mai important lucru, profesionistul de succes din vanzari stie si intelege crezul vanzarilor: Poti avea tot ce iti doresti in viata daca ajuti suficiente persoane sa obtina ceea ce vor!“Zig ZiglarPrezentare autorZig Ziglar (n. 1926) e...
Editura 

CURTEA VECHE

23,00 Lei (-20%)  18,40 Lei Adauga in cos