Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania
-16%
In aceasta lucrare privim educatia din mediul rural din perspectiva marketingului, o descompunem in elemente ale mixului de marketing si indreptam atentia cercetatorilor si factorilor de decizie catre complexitatea conditiilor in care se desfasoara invatamantul rural,incurajam reflectarea asupra unor actiuni sustenabile ca parte integranta a procesului de evolutie sociala intrucat o educatie incluziva si de calitate pentru toti, fara bariere de acces, disparitati, segregare scolara, reprezinta...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 35,00 Lei  29,40 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului
-16%
In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comun...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  16,80 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tranzactii comerciale. De la national la international
-16%
Lucrarea prezinta notiuni de baza pentru tranzactiile comerciale. In realizarea acestei carti am pornit de la aparitia si evolutia tranzactiilor comerciale si am continuat cu formele de realizare a exporturilor, contractul de vanzare–cumparare, instrumente si modalitati de plata, derularea tranzactiilor, tehnici de realizare a tranzactiilor comerciale, bursele de marfuri si comertul fairtrade.Lucrarea este structurata pe 11 capitole, toate capitolele sunt redactate intr-un stil accesibil s...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 42,00 Lei  35,28 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tehnici promotionale. Abordari teoretice si practice
-16%
Prezenta lucrare a fost construita in jurul principalelor tehnici promotionale utilizate de organizatii, indiferent de dimensiunea acestora.Lucrarea este structurata in sapte capitole, fiecare dintre acestea tratand o parte distincta a comunicarii promotionale.Desi nu se doreste a fi o lucrare exhaustiva in domeniul tehnicilor promotionale, ci doar o sintetizare a conceptelor si instrumentelor fundamentale specifice promovarii, capitolele au fost organizate astfel incat cititorul sa poata lectur...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 37,00 Lei  31,08 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Politici de marketing
-16%
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 27,00 Lei  22,68 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
-16%
In economia mondiala a acestui inceput de mileniu pot fi evidentiate anumite tendinte precum innoirea rapida si diversificarea fara precedent a ofertei de marfuri ca urmare a cresterii gradului de penetrare a progresului tehnic in productie, globalizarea pietelor, cresterea exigentelor clientilor, si in ultima perioada aparitia rationalizarii stricte a utilizarii eficiente a tuturor resurselor, necesitate ceruta de criza economico-financiara de la sfarsitul acest prim deceniu.In aceste conditii,...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 45,00 Lei  37,80 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing agroalimentar. Editia II
-16%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea c...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,00 Lei  23,52 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marfurile alimentare si securitatea consumatorului de alimente
-16%
Materialul stiintific de fata se adreseaza tuturor celor ce cauta informatii privind compozitia si calitatea produselor, in stransa legatura cu problematica securitatii consumatorului. Toate acestea in conditiile actuale, cand sub rezerva limitarii resurselor, calitatea alimentatiei scade pe zi ce trece iar influentele asupra starii de sanatate devin din ce in ce mai evidente si mai ingrijoratoare....
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  33,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii
-16%
Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afacer...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Summaries and Practice Tests in Marketing
-16%
RETHINKING AND REINVENTING MARKETING/7 1. Starting up/7 2. Vocabulary/8 3. Reading: Building customer relationships - increasing customer loyalty/11 4. Language Review/15 5. Translation Exercises/17 6. Writing Letters /42 7. Practice Test /44 CUSTOMERS AND PRODUCTS Starting up /48 Vocabulary /49 Reading: Problem analysis vs. decision making /51 Language Review/54 Translation Exercises/57 Writing Letters of Application (I) / 66 7. Practice Test /67 APPROACHING NEW ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  33,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Business Communication and NLP: Successful Drivers in Theory and Practice
-16%
This book facilitates understanding behavioural and organisational change and leadership development. With first-hand experience of getting a PhD in Neuro-Linguistic Programming (NLP) Perspectives on Negotiating and Selling, I can say that this book reflects the practical capacity I have gained by closely working with business leaders and managers in their struggle to bring about fast change for themselves and their organisations. This book extensively uses the concept of NLP to help both busin...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 26,00 Lei  21,84 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cartea despre comert online in Romania
-10%
Pentru actuali sau viitori proprietari de magazin online si nu numai * O alta psihologie a cumparaturilor in Romania * Sa ma apuc? Am auzit ca se fac multi bani pe online * O abordare inedita a comertului online * Cum trebuie sa fie magazinul tau online * De ce sa nu apelezi la anumite servicii * Tot ce nu stiai despre recenzii * Nemultumirile clientilor * Cum si de ce sa ajutam clientii O carte din 2021 utila “si” in prezent Aceasta carte nu iti promite (ca altele) c...
Editura 

LETRAS

PRP: 35,00 Lei  31,50 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Principiul ravasului norocos
In ultimii ani, principiile si tacticile de marketing s-au schimbat in mod fundamental, iar perspectiva asupra afacerilor s-a redimensionat, cucerind ireversibil teritoriul lumii digitale. In periplul sau imprevizibil, procesul de construire a unui brand se aseamana tot mai mult cu o calatorie – o experienta unica pentru cei ce reusesc sa imprime sens si valoare in produsele, serviciile si actiunile intreprinse, pornind de la o naratiune inspirata. Principiul ravasului norocos este o impre...
Editura 

SPANDUGINO

20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Tehnici de promovare in marketingul politic
-14%
Cartea de fata trateaza un element foarte important al mixului de marketing politic: promovarea politica. Abordarea tehnicilor proprii acesteia a fost realizata din perspectiva interdisciplinara, economica, juridica si sociologica, tinand cont de literatura de specialitate la nivel global si national. Tehnicile de promovare utilizate in marketingul politic sunt analizate din doua perspective: aceea a componentelor mixului promotional, cat si aceea a mediilor de promovare. Anul aparitiei: 20...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 39,90 Lei  34,31 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Bazele marketingului
-14%
Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale pe care un incepator in domeniul studiului marketingului trebuie sa le cunoasca, pentru ca apoi sa le poata aplica foarte usor in domeniul sau de interes. Lucrarea se adreseaza in principal studentilor, dar si oamenilor de afaceri si managerilor - tuturor celor interesati in dezvoltarea unei afaceri de succes, avand la baza un suport stiintific. ...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 19,90 Lei  17,11 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Analiza si inferenta statistica a datelor de marketing
-14%
Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente, respectiv a nevoilor, a perceptiilor, atitudinilor, opiniilor sau comportamentului clientilor, cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe, dar usor de manipulat, au oferit cerceta...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 37,90 Lei  32,59 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul inovatiilor in retail
-20%
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inov...
PRP: 39,00 Lei  31,20 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Transformarile disruptive
-20%
Totul se schimba. Totul se transforma. Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina noul normal in era digitala. Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor. Pe masura ce ritmul schimbarii ...
Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia?
-15%
Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri.Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.Car...
PRP: 54,60 Lei  46,41 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare