Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Comertul exterior al Romaniei. Cu produse agroalimentare 1990-2020
-15%
Lucrarea isi propune sa prezinte caracteristicile importante ale comertului exterior al Romaniei cu produse agroalimentare pe parcursul ultimelor treizeci de ani. Ea incearca sa identifice cauzele majore care au dus la accentuarea dezechilibrelor intre exporturile si importurile de produse agroalimentare. Prin analiza datelor statistice, exemplificate in tabele, grafice, cifre si decodificate prin texte analitice, volumul devine o sursa de referinta pentru aceasta perioada din istoria recenta a...
PRP: 136,00 Lei  115,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Managementul deseurilor. Formulare EDITABILE utilizate in relatia cu autoritatile publice competente
-5%
Managementul deseurilor din firma dvs. este strict responsabilitatea dvs.? Atunci, cu siguranta stiti ca stati pe o bomba cu ceas! Pentru ca:- neregulile privind managementul deseurilor sunt aspru sanctionate de legislatia in vigoare (nu mai putin de 10 acte normative specifice va reglementeaza activitatea!) cu amenzi ce ating si 40.000 lei!- mai mult, amenzile sunt cumulative, asa ca, daca nu stiti ce cere Legea nr. 211/2011, va puteti trezi si cu amenzi de peste 100.000 lei!- anumite incalcari...
PRP: 147,00 Lei  139,65 LeiAdauga in cos
CD - 27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit
-5%
27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit alaturi de partenerul tau de afaceri. Ghid practic privind asocierea in participatiune. Unde-s multi... profitul creste! Cum sa-ti infiintezi propria asociatie in participatiune in 2 timpi si 3 miscari, economic si fara efort Avantajele asocierii in participatiune Criza, deciziile disperate ale guvernului... Toate te determina sa cauti solutii. Solutii rentabile de finantare pentru noul tau proiect, parteneri dispusi sa participe la realizare...
PRP: 124,26 Lei  118,05 LeiAdauga in cos
The Workbook
Cel mai util ghid al afacerilor din Romania Bazat pe eforturile permanente de cercetare ale BMG, Workbook ramane o sursa completa de informare despre afacerile din Romania. Workbook prezinta o cercetare ampla, sub forma unor liste, continand date cheie asupra unui numar de 3.000 de companii ce opereaza in Romania. Lista cuprinde informatia de care ai nevoie – adresa, numarul de telefon, numele directorului, dar si clientii companiei, profitul companiilor, toate aceste informatii fiind d...
130,00 LeiAdauga in cos
Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational.Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara: - Orientarea practica - Abordarea in detaliu a metodologiei - Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing - Modalitati extinse de analiza - Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simp...
Editura 

BRANDBUILDERS

Managementul marketingului - ed. V-a (cartonata)
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: - Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale - Lantul cererii si managementul lantului aprovizi...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului editia a IV-a
Marketingul este de interes pentru toti, indifferent de ce ofera : bunuri, servicii, proprietati, personae, locuri, evenimente, informatii, idei sau organizatii.Asadar, aceasta noua editie este dedicate ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme : ? Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale; ? Lantul cereri...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului. Editia a III a
Prezentare: Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International ?S.C. Johnson & Son? de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului ? Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing ? Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sal...
Editura 

TEORA

Manual de publicitate
Prezentare:Partea I Locul publicitatii 1. Conditiile publicitatii actuale 2. Rolurile publicitatii Partea II Planificarea publicitatii 3. Spirala publicitatii si planificarea marcii 4. Marketingul tintei Partea III Gestionarea publicitatii 5. Agentia de publicitate, serviciul de comunicare si alte servicii 6. Strategia de marketing a companiilor/activitatea de publicitate Partea IV Media 7. Elemente fundamentale de strategie media 8. Utilizarea televiziunii 9. Utili...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului ed a III-a
Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile de frunte ale lumii în materie de marketing. Domnul profesor Armstrong este un cadru universitar distins cu multe premii, care preda în fata studentilor la facultati de economie a afacerilor. Împreuna, cei doi reusesc sa faca din universul complex al marketingului o experienta practic...
Editura 

TEORA