Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor - Michaelson, Gerald A.

Editura BRANDBUILDERS

Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor

Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor

Apreciere: 3.5/7 (18 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor

Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind "principiile razboiului de marketing". Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:

• Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine;
• O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai;
• Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor;
• Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele;
• Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane;
• Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.

GERALD A. MICHAELSON este director executiv, cariera sa fiind mentionata in topul Fortune 100. Si-a desfasurat activitatea in mai toate zonele ce tin de vanzari sau de marketing. Recunoscut ca cel mai renumit cunoscator al operei lui Sun Tzu, el a transpus aceste sfaturi stravechi intr-o serie de carti – traduse pana acum in sapte limbi. Sustine seminarii despre Sun Tzu in China sau pentru oamenii de afaceri din intreaga lume.

STEVEN A. MICHAELSON are o pregatire semnificativa in domeniul marketingului si colaboreaza cu firme precum Procter & Gamble si Sara Lee.

Nr. de pagini : 272
Anul aparitiei : 2007


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Gerald A. Michaelson

Articolul nostru despre Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor

Este clar ca avem de-a face cu o carte scoasa pe piata de niste oameni de marketing. Se pune accent pe titlu si coperta, elementele care in momentul de fata vand cel mai bine o carte, cel putin in Romania. Sun Tzu - Strategii de marketing e o carte cu o coperta buna, tipic americana, si un titlu destept care leaga un domeniu foarte vast insa destul de ala modaa (strategii de marketing) de un chinez care, la 2500 de ani dupa moarte, inca prinde la public.

Aceasta legatura dintre marketing si razboi a fost evidentiata in mai multe carti de specialitate si este cat se poate de justificata tinand cont de faptul ca multi termeni folositi in marketing au fost preluati din domeniul militar. Cateva exemple sunt: strategie, tactici sau logistica. Deci, teoretic, asocierea din titlul cartii nu surprinde.

Ceea ce surprinde insa este lipsa de coerenta a autorilor. Nu numai ca legatura dintre principiile clasice ale lui Sun Tzu si marketing sunt slab evidentiate dar chiar din cuprins ne putem da seama ca o parte dintre cele 12 principii esentiale anuntate pe coperta nu prea se leaga cu ceea ce inseamna marketingul.

Sigur, in fiecare dintre capitole se pot gasi urme de strategii de marketing insa pentru cei ce activeaza in domeniul asta informatiile sunt inutile iar continutul este mult prea diluat. Inca de la inceput autorii anunta ca vor pune accent pe aidei simplea dar care nu sunt suficient constientizate si, intr-adevar, exista pe acolo idei ce pot parea interesante. Din pacate, aceste idei nu sunt suficient dezvoltate si se pierd in marea de banalitati si truisme.

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.