Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Trout despre strategie - Trout, Jack

Editura BRANDBUILDERS

-4.33 Lei
Trout despre strategie

Trout despre strategie

Apreciere: 3.9/7 (14 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:28,90 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
24,57 Lei
Diferența: 4.33 Lei

Descriere

Descriere - Trout despre strategie

Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului. Cartea Trout despre strategie este un ghid care cuprinde viziunile extraordinare ale autorului, prezentand cele mai bune sfaturi, culese din perspectiva a ceea ce se intampla in mediul de afaceri actual. Intr-un mediu de afaceri in care numai cei puternici supravietuiesc, avem nevoie de intelepciunea lui Jack Trout mai mult ca niciodata. Strategia inseamna castig, iar Jack Trout inseamna strategie.

"Am lucrat cu sute de "experti" in marketing de-a lungul anilor, dar nici unul nu se apropie macar de abordarea lui Jack".
ROBERT PASSIKOFF, BRAND KEYS, INC.

"Am lucrat cu Jack la pozitionarea companiei Xerox, acum 20 de ani. Viziunile si previziunile lui s-au dovedit a fi remarcabile".
VINCE VACCARELLI, XEROX CORPORATION

"Ceea ce am invatat de fiecare data este ca succesul nu inseamna sa ai oamenii potriviti, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite, modelele potrivite sau organizarea potrivita. Toate acestea te ajuta, dar nu te plaseaza deasupra tuturor celorlalti. Succesul inseamna sa gasesti strategia potrivita. Strategia stabileste directia competitiva, dicteaza planificarea produsului, iti spune cum sa comunici la nivel intern si extern si asupra caror lucruri trebuie sa te concentrezi. Marketingul conduce strategia de afaceri. Iata definitia pe care o dau eu strategiei: strategia este cea care iti confera un caracter unic si care te ajuta sa te impui ca atare in mintea clientului sau a potentialului consumator."
JACK TROUT

Nr. de pagini : 160
Anul aparitiei : 2006


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Jack Trout

Articolul nostru despre Trout despre strategie

Coautor al cartii Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, Jack Trout este fostul partener al lui Al Ries (Focus, Cele 22 legi imuabile ale brandingului, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului). Ceva mai axat pe strategii si pozitionare decat pe analiza de branduri, Trout scrie o carte ce promite, printre altele, raspunsul la intrebarea: Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului?

Dupa parerea (avizata, zic eu) a lui Trout strategia inseamna: supravietuire, perceptie, sa fii diferit, competitie, specializare, simplitate, sa fii lider si, nu in ultimul rand, realitate!.....

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS