Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Telephoning in english
-30%
A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii si fraze care nu sunt continute in vocabularul obisnuit si nici in engleza pe care o invatati la scoala.Cu ajutorul acestei carti puteti sa va pregatiti pentru anumite situatii conversationale si puteti sa dobanditi rapid, prin intermediul exemplelor si al exercitiilor, mai multa siguranta in cazul unei convorbiri telefonice cu un partener...
Editura 

ALL

PRP: 14,90 Lei  10,43 LeiAdauga in cos
Planul eficace de marketing. O metoda verificata pentru companiile de orice marime
-30%
Vreti sa imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un plan eficace de marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un produs sau un serviciu din care doriti sa vindeti mai mult, din ce in ce mai mult. Si doriti sa utilizati banii intelept si in cel mai bun mod cu putinta. Aveti nevoie de un Plan Eficace de Marketing.Nr. de pagini : 176Anul aparitiei : 2005...
Editura 

ALL

PRP: 24,90 Lei  17,43 LeiAdauga in cos
FUNDAMENTELE MARKETINGULUI
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita un suport corespunzator, planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: man...
Editura 

ALL

Marketing direct (poket)
-25%
Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul marketingului direct se pot vinde produse si de asemenea se pot obtine contacte valoroase, potentiali clienti. Carte de fata va arata cum sa faceti acest lucru posibil printr-o strategie clara si o comunicare orientata catre client. Nr. de pagini : 128 Anul aparitiei : 2013...
Editura 

ALL

Relatii publice
-30%
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea/organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autor...
Editura 

ALL

Managementul stresului
Relaxarea ne ajuta sa luptam impotriva stresului. Pe de alta parte, stresul cronic nu poate fi combatut prea usor. Trebuie sa invatam sa fim mai relaxati. Prevenirea este decisiva. invatati sa recunoasteti si sa anticipati simptomele stresului. Pornind de la semnalele fizice emise de corp, cartea isi propune sa va indrume pas cu pas spre profilaxie si sa va prezinte diferite modalitati de combatere a stresului. Aflati raspunsuri la intrebari importante: Ce este stresul? Care sunt cauzel...
Editura 

ALL

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail – corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de ...
Editura 

ALL

Marketing on-line
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare ? cum ar fi mixul de marketing si comportamentul cumparatorului ? pe care le analizeaza dintr-o perspectiva on-line. Textul subliniaza faptul ca, pentru interactiunile on-line, clientul trebuie sa ramana principala preocupare si ca experimentele benefice si inovatoare sunt vitale pentru crearea loialitatii s...
Editura 

ALL

PREZENTAREA IN BUSSINES.Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta.
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii ? si managerii principali ? au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar competent, pentru a avea un impact. Nu conteaza numai ceea ce puteti face dumneavoastra sau intreprinderea dumneavoastra, ci si modul in care expuneti oferta, astfel incat sa va bucurati de succes. In cartea ?Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes co...
Editura 

ALL

MARKETINGUL LOCAL
-30%
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in ?filozofia? activitatilor de marketing la nivel regional. Marketingul local prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul ?outdoor? si din...
Editura 

ALL

Dezvoltarea afacerii. Strategia pentru mica intreprindere
"Dezvoltarea afacerii" constituie o carte necesara tuturor celor care doresc sa-si dezvolte o afacere. Ea reprezinta, de asemenea, un nepretuit ghid pentru directorii-proprietari ai intreprinderilor mici.ISBN: 973-571-581-3 Nr. Pagini: 208
Editura 

ALL

Ciber-Marketing
Epoca informationala a fost vestita ?nca cu ani ?n urma. ?n relatie cu informatica, era industrializarii a devenit o era informationala. Societatea industriala a suferit o mutatie, transformandu-se ?ntr-o societate a informatiilor sau, asa cum mai este numita, o societate a comunicatiilor, ?n care atat prelucrarea informatiilor si stapanirea cunostintelor stiintifice prin intermediul calculatorului, cat si orice fel de comunicare realizata pe baza retelelor existente la nivel mondial au devenit,...
Editura 

ALL