Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Preturi si concurenta. Elemente teoretico-metodologice si aplicative moderne
-16%
Inca nu foarte demult, bazele paradigmatice ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ erau identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pi...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  33,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
-16%
In economia mondiala a acestui inceput de mileniu pot fi evidentiate anumite tendinte precum innoirea rapida si diversificarea fara precedent a ofertei de marfuri ca urmare a cresterii gradului de penetrare a progresului tehnic in productie, globalizarea pietelor, cresterea exigentelor clientilor, si in ultima perioada aparitia rationalizarii stricte a utilizarii eficiente a tuturor resurselor, necesitate ceruta de criza economico-financiara de la sfarsitul acest prim deceniu.In aceste conditii,...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 45,00 Lei  37,80 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul micilor afaceri
-16%
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:- Marketing intern in curs de desfasurare;- Marketing direct pe termen scurt;- Mass-Media pe termen lung.De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;- In productie;- In domeniul standardizar...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 15,00 Lei  12,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing turistic. Note de curs
-16%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  8,40 LeiAdauga in cos
In Stoc
Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania
-16%
In aceasta lucrare privim educatia din mediul rural din perspectiva marketingului, o descompunem in elemente ale mixului de marketing si indreptam atentia cercetatorilor si factorilor de decizie catre complexitatea conditiilor in care se desfasoara invatamantul rural,incurajam reflectarea asupra unor actiuni sustenabile ca parte integranta a procesului de evolutie sociala intrucat o educatie incluziva si de calitate pentru toti, fara bariere de acces, disparitati, segregare scolara, reprezinta...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 35,00 Lei  29,40 LeiAdauga in cos
Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului
-16%
In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comun...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  16,80 LeiAdauga in cos
Tranzactii comerciale. De la national la international
-16%
Lucrarea prezinta notiuni de baza pentru tranzactiile comerciale. In realizarea acestei carti am pornit de la aparitia si evolutia tranzactiilor comerciale si am continuat cu formele de realizare a exporturilor, contractul de vanzare–cumparare, instrumente si modalitati de plata, derularea tranzactiilor, tehnici de realizare a tranzactiilor comerciale, bursele de marfuri si comertul fairtrade.Lucrarea este structurata pe 11 capitole, toate capitolele sunt redactate intr-un stil accesibil s...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 42,00 Lei  35,28 LeiAdauga in cos
Tehnici promotionale. Abordari teoretice si practice
-16%
Prezenta lucrare a fost construita in jurul principalelor tehnici promotionale utilizate de organizatii, indiferent de dimensiunea acestora.Lucrarea este structurata in sapte capitole, fiecare dintre acestea tratand o parte distincta a comunicarii promotionale.Desi nu se doreste a fi o lucrare exhaustiva in domeniul tehnicilor promotionale, ci doar o sintetizare a conceptelor si instrumentelor fundamentale specifice promovarii, capitolele au fost organizate astfel incat cititorul sa poata lectur...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 37,00 Lei  31,08 LeiAdauga in cos
Politici de marketing
-16%
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 27,00 Lei  22,68 LeiAdauga in cos
Marketing agroalimentar. Editia II
-16%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea c...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,00 Lei  23,52 LeiAdauga in cos
Marfurile alimentare si securitatea consumatorului de alimente
-16%
Materialul stiintific de fata se adreseaza tuturor celor ce cauta informatii privind compozitia si calitatea produselor, in stransa legatura cu problematica securitatii consumatorului. Toate acestea in conditiile actuale, cand sub rezerva limitarii resurselor, calitatea alimentatiei scade pe zi ce trece iar influentele asupra starii de sanatate devin din ce in ce mai evidente si mai ingrijoratoare....
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  33,60 LeiAdauga in cos
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii
-16%
Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afacer...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,00 LeiAdauga in cos
Summaries and Practice Tests in Marketing
-16%
RETHINKING AND REINVENTING MARKETING/7 1. Starting up/7 2. Vocabulary/8 3. Reading: Building customer relationships - increasing customer loyalty/11 4. Language Review/15 5. Translation Exercises/17 6. Writing Letters /42 7. Practice Test /44 CUSTOMERS AND PRODUCTS Starting up /48 Vocabulary /49 Reading: Problem analysis vs. decision making /51 Language Review/54 Translation Exercises/57 Writing Letters of Application (I) / 66 7. Practice Test /67 APPROACHING NEW ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 40,00 Lei  33,60 LeiAdauga in cos
Business Communication and NLP: Successful Drivers in Theory and Practice
-16%
This book facilitates understanding behavioural and organisational change and leadership development. With first-hand experience of getting a PhD in Neuro-Linguistic Programming (NLP) Perspectives on Negotiating and Selling, I can say that this book reflects the practical capacity I have gained by closely working with business leaders and managers in their struggle to bring about fast change for themselves and their organisations. This book extensively uses the concept of NLP to help both busin...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 26,00 Lei  21,84 LeiAdauga in cos
Marketing. O abordare din perspectiva financiar-bancara
-16%
Lucrarea de fata se doreste a fi o „introducere” in studiul marketingului, in general, al marketingului financiar – bancar, in particular. Ea are mai ales un caracter teoretic, didactic si este destinata tuturor acelora care isi propun sa desluseasca “tainele” marketingului, metodele si tehnicile acestuia, cu trimitere la activitati de maxima importanta pentru economie, respectiv cele financiar – bancare. Aceasta, in conditiile in care in perioada actuala intr...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 41,43 Lei  34,80 LeiAdauga in cos
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-16%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  16,80 LeiAdauga in cos
Designul si estetica marfurilor
-16%
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari concep...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,90 Lei  24,28 LeiAdauga in cos