Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Frontierele managementului
-15%
Lucrarea prezinta noile prioritati ale managerului in optica celui mai influent specialist in management al timpului nostru. Autoarea, Rosabeth Moss Kanter, realizeaza o analiza plina de prospetime a ideilor sale perene, aratandu-i in acelasi timp cititorului ce trebuie sa faca pentru a le pune el insusi in practica.Dupa parerera sa, cinci lucruri sunt esentiale pentru succesul unei organizatii: - cunoasterea modalitatilor de sustinere a avantajului competitiv intr-o lume aflata in permanenta sc...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 28,00 Lei  23,80 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Maestrii marketingului
-15%
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri. Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa ref...
Editura 

METEOR PRESS

PRP: 25,00 Lei  21,25 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Mintea si inima negociatorului
Autoarea, Leigh L. Thompson, este Profesor Emerit de management la Kellogg Graduate School of Management din cadrul Universitatii Northwestern, director al Laboratorului AT&T de Cercetare a Comportamentului de la Kellogg, membru executiv al Centrului de Cercetari pentru Rezolvarea Disputelor si al unor programe in domeniul strategiilor de negociere de la Kellogg. In calitate de consultant si instructor, s-a ocupat de pregatirea in domeniul negocierii a numerosi manageri si directori d...
Editura 

METEOR PRESS

Geniu in marketing - Peter Fisk
Volumul surprinde provocarile si posibilitatile pe care le are marketingul in ziua de azi, aratandu-va cum sa le insuflati afacerilor dumneavoastra geniul marketingului pentru a obtine rezultate extraordinare. Geniul in marketing rezida in capacitatea de a crea o legatura intre ceea ce se intampla in exterior si ceea ce se intampla in interior, intre piete si afacere, intre clienti si actionari, intre creativitate si analiza, intre promisiuni si realitate, intre prezent si viitor. Nr. de...
Editura 

METEOR PRESS

Marketing in sectorul public
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatia. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru...
Editura 

METEOR PRESS

Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire
Descriere carte: "De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." Howard Rothman, Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, ...
Editura 

METEOR PRESS