Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
-15%
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa.Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia a...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,20 Lei  40,12 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul adresat femeilor - Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial
-15%
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companie...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 52,98 Lei  45,03 LeiAdauga in cos
Chemarea Mall-ului. Geografia shopping-ului
-15%
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,54 Lei  32,76 LeiAdauga in cos
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
-15%
 de 

Ries, Al

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?- Cum conferi interactivitate unui site?- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?Folosind exemple din ex...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 38,53 Lei  32,75 LeiAdauga in cos
Inovatie in advertising - Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
-15%
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita siimbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 56,84 Lei  48,31 LeiAdauga in cos
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS. Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile
-15%
In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau perfectionarea advertisingului pentru a mari numarul de clienti si cifra vanzarilor.“Succesul in vanzarea cu amanuntul! t...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  40,11 LeiAdauga in cos
Strategia portofoliului de brand - Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
-15%
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata es...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 52,98 Lei  45,03 LeiAdauga in cos
Reguli pentru revolutionari - Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
-15%
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea - in produse, iar produsele - in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole. C...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,19 Lei  40,11 LeiAdauga in cos
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi and Saatchi
-15%
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin."Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui in...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 48,16 Lei  40,94 LeiAdauga in cos
Trout despre strategie
-15%
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa un loc in mintea consumatorului si pentru a cuceri piata. De fiecare data, ei apeleaza la Jack Trout. Experienta lui Trout s-a format de-a lungul multor ani, in interiorul a nenumarate companii din intreaga lume. Autorul este recunoscut ca fiind strategul de frunte al marketingului. Cartea Trout de...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 28,90 Lei  24,57 LeiAdauga in cos
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
-15%
 de 

Ries, Al

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. N...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 52,99 Lei  45,04 LeiAdauga in cos
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
-15%
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising."JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY.Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate.Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite re...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 57,80 Lei  49,13 LeiAdauga in cos
Hei, Whipple, incearca asta! - Un ghid pentru a crea reclame de exceptie
-15%
„Intr-o lume a advertisingului plina cu <experti> buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care este interesat sa scrie reclame eficiente, puternice, surprinzatoare.“TOM McELLIGOTT, FALLON McELLIGOTT„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account v...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 66,47 Lei  56,50 LeiAdauga in cos
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
-15%
 de 

Ries, Al

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa fa...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 33,72 Lei  28,66 LeiAdauga in cos
Esentialul despre promotii
-15%
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (bran...
Editura 

BRANDBUILDERS

PRP: 47,20 Lei  40,12 LeiAdauga in cos
Cercetarea practica de marketing (O noua editie a unei lucrari fundamentale)
Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational.Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara: - Orientarea practica - Abordarea in detaliu a metodologiei - Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing - Modalitati extinse de analiza - Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simp...
Editura 

BRANDBUILDERS

Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri
,,Obligatoriu de citit ! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu viata."David Meerman Scott, specialist in strategii de marketing si leadership.Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gând...
Editura 

BRANDBUILDERS

Succesul in vanzarea cu amanuntul - editie epuizata
Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau pe...
Editura 

BRANDBUILDERS

Sun Tzu - Strategii de marketing. 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind „principiile razboiului de marketing“. Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii s...
Editura 

BRANDBUILDERS

Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
-15%
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri...
Editura 

BRANDBUILDERS