Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Planul de marketing intr-o pagina
-30%
„AVERTISMENT: Nu citi aceasta carte daca nu ai nevoie de bani! Pentru a construi o afacere de succes, trebuie sa incetezi sa actionezi „dupa ureche” cand vine vorba de marketing si sa incepi sa urmezi un plan solid, care sa iti garanteze o crestere rapida a afacerii. In mod traditional, se considera ca realizarea unui plan de marketing este un proces dificil si consumator de timp, motiv pentru care adesea multi renunta la el. In PLANUL DE MARKETING INTR-O PAGINA Allan Dib...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 69,00 Lei  48,30 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa vinzi orice oricui, editia a III-a
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti spune: - Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient de corespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor "caini de vanatoare".- Cum sa evaluezi dorintele, necesitatile si ceea ce isi poate permite clientul.- Cum sa-l faci pe client sa aiba incredere in tine si s...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 59,90 Lei  41,93 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
-30%
Seria, Guerrilla Marketing. Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu. Cartea asta este tot ce iti trebuie.Aceasta carte a fost conceputa sa te ajute in cea mai dificila problema. Ea te invata cum sa-ti incepi si sa-ti dezvolti o afacere la domiciliu.Ai putea intreba: - Cum pot eu sa concurez cu marile companii? - Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta direc...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 38,00 Lei  26,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II-a de Joe Girard cu ajutorul lui Stanley H. Brown
-30%
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale.El iti spune:- Cum sa-ti dezvolti un program propriu si foarte eficient decorespondenta directa.- Cum iti poate imbunatati substantial rezultatele recrutarea unor"caini de vanatoare".- Cum sa-ti folosesti cartile de vizita, fisele clientilor, corespondenta si ajutorul din afara.- Cum sa evaluezi dorin...
Editura 

BUSINESSTECH

PRP: 49,90 Lei  34,93 LeiAdauga in cos
In Stoc
Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson. GUERRILLA MARKETING cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata. - cel mai cunoscut brand de marketing din toate timpurile - peste 21 de milioade de exemplare vandute - tradusa acum in 62 d...
Editura 

BUSINESSTECH

Marketingul bazat pe permisiune
Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este o resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui principiu economic. Pentru Seth Godin el reprezinta o oportunitate de afaceri. Marketingul bazat pe permisiune difuzeaza, la aceleasi costuri ca ale marketingului bazat pe intrerupere nu doar un mesaj ci o duzina. Aceasta multiplicare conduce la o crestere semnificativa a avantajelor ...
Editura 

BUSINESSTECH

Guerrilla Creativity
Un meme este un simbol explicit ce foloseste cuvinte, fapte, sunete, sau desene ce comunica pe deplin o idee. In doua secunde un meme sa spuna cine esti si de ce ar trebui cineva sa cumpere de la tine in loc sa cumpere de la concurenta. Un meme trebuie sa transmita o reactie emotionala si sa genereze o dorinta. Roata este un meme. Gherila este un meme. Cowboy-ul Malboro este tot un meme. Dupa ce vezi o roata, stii imediat cum sa o folosesti si de ce este atat de utila. Nu este necesar ...
Editura 

BUSINESSTECH

Guerrilla Advertising
Dupa ce a cucerit peste tot in lume milioane de partizani datorita viabilitatii conceptelor cuprinse in cartile din seria Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson revine in Romania in forta cu Guerrilla Advertising. Multora li s-a parut exagerata asocierea termenului de luptator de gherila cu notiunea de marketing. Dar trebuie sa recunoastem ca in jungla afacerilor trebuie sa apelezi la metode neconventionale care sa te faca sa iesi din plutonul mediocritatii. Nu trebuie sa inveti sa cheltui mai...
Editura 

BUSINESSTECH

Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a
Parerea specialistilor despre - Tehnici de abordare telefonica in vanzari: " O solutie simpla, dar impresionanta recomandata tuturor agentilor de vanzari." - Emily A. Barnes, manager instruire, (MCI/Worldcom) " Tehnicile de abordare telefonica propuse de Schiffman pot fi aplicate in situatii reale: sistemul sau este foarte practic pentru companiile din intreaga lume." - Steven T. Van Dorselaer, vicepresedinte (Sprint Business) Prezentare: La inceputul seminarii...
Editura 

BUSINESSTECH