Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala - Supeala, Doru

Editura LIBRIS EDITORIAL

Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala

Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala

Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)

Comanda rapid 

operator disponibil

Comanda Rapid
39,00 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala


De la Marketing la Rightketing

As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii, pe care tehnologiile contemporane le pun deja la dispozitie.

Cred ca ne aflam intr-un moment de schimbare radicala a paradigmei in industria comunicarii. Vom lasa in urma, rapid si fara cale de intoarcere, abordarea in masa, nediferentiata si impersonala, a unor segmente uriase de consumatori prin intermediul canalelor traditionale. Vom trece natural si in viteza la o comunicare personalizata, adaptata fiecarui individ si livrata pe propriul telefon mobil, un transfer de informatie bidirectional si continuu care tine cont de preferintele acestuia, de profilul individual, de contextul precis in care se afla si de istoricul personal al relatiei cu organizatia sau marca respectiva.

Intr-o campanie de publicitate online, am inventat un cuvant, ”Rightketing”, pentru a marca aceasta schimbare fundamentala in Marketing. Am definit acest concept astfel: ”The art of delivering the Right Message, to the Right Target, at the Right Time, in the Right Place and Context”

Gratie tehnologiei si creativitatii, putem face astazi munca de comunicare mai bine, mai curat si mai precis, diferit de pana acum, oferind oamenilor experiente noi, placute, vii si pasionante, capabile sa creeze relatii sanatoase si de lunga durata cu produsele si serviciile pe care le realizam si punem in piata.
Come on, guys, let's do it Right!

Doru SUPEALA, Martie 2017


Fragment din carte:

Asadar, fie ca vorbim despre comert, servicii financiare, turism, evenimente comerciale sau sportive, jocuri si interactiune sociala, orase inteligente sau locuinte ultra-digitalizate, impactul tehnologiilor mobile de marketing bazate pe localizare este de asteptat sa fie unul tot mai puternic si mai capabil sa influenteze in mod determinant viata oamenilor.

Toate estimarile expertilor mentioneaza o dezvoltare a ariei de cuprindere a capabilitatilor de marketing de proximitate, precum si o tot mai mare implicare a acestora in alcatuirea strategiilor generale de marketing, comunicare si branding ale marilor firme de la nivel mondial. Toate aceste estimari se bazeaza pe cifre concrete, pe informatii relevante legate de proiecte-pilot si teste si vin sa confirme ca marketingul de proximitate nu este un moft de moment, ci un fenomen global si de amploare, care va continua sa schimbe in mod serios modul in care firmele, organizatiile si marcile globale inteleg sa comunice cu adeptii lor.

Schimbarea de paradigma despre care am vorbit de-a lungul lucrarii, respectiv evolutia de la marketingul strict tranzactional la marketingul experiential si preocuparea constienta, consecventa si coerenta a firmelor de a isi construi brandul prin livrarea unor experiente de interactiune placute, personale, benefice si memorabile pentru consumatori, este o certitudine tot mai puternica, de la o zi la alta.

In acest context, capabilitatile de comunicare si interactiune propuse de marketingul de proximitate se integreaza natural si contribuie in mod solid la tendinta aceasta.

Ne apropiem rapid de perioada in care experienta va face diferenta, iar companiile, organizatiile si personalitatile care vor sti cum sa foloseasca tehnologia pentru a crea suite de interactiuni atragatoare, benefice, adaptate persoanei si contextului si capabile sa genereze valuri de simpatie si naratiune la nivelul publicului larg vor fi cele care vor domina pietele, tendintele si preferintele consumatorilor.

Nr. de pagini : 304
Anul aparitiei : 2017

Cartea "Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile - Doru Supeala". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Supeala, Doru si a fost publicata la Editura LIBRIS EDITORIAL .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice si solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura LIBRIS EDITORIAL

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.