Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing online si social media - Milovan, Anca-Maria

Editura C.H.BECK

-12.59 Lei
Marketing online si social media

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Marketing online si social media

Apreciere: 4.5/7 (6 voturi)
Editura: C.H.BECK
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:89,90 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
77,31 Lei
Diferența: 12.59 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Marketing online si social media

Despre lucrare

Marketing online si social media. O calatorie in lumea virtuala a marketingului aduce o contributie importanta la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzand in cele sapte capitole subiectele majore regasite in literatura de marketing online. Demonstrand excelenta academica si familiarizarea cu dificultatile practice, autorii ofera informatii valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetatori, cartea reprezinta un portal pentru demararea unei cercetari amanuntite a aspectelor tratate in carte, organizarea si analiza tematica a continutului inlesnind navigarea catre tema de interes. Dupa cum sugereaza titlul, cartea reprezinta o incursiune completa printre conceptele si activitatile fundamentale ale marketingului online si social media.

Din cuprins

- aparitia si evolutia Internetului
- modele si tipuri de afaceri onlin
- strategia de marketing pe Internet
- despre marketing, design si estetica
- procesul de dezvoltare a site-ului web
- marketingul prin intermediul blogurilor
- masurarea performantelor activitatilor de marketing in social media
- marketingul viral
- traficul online, termeni si concepte cheie

Puncte forte

- prezentarea conceptelor esentiale ale marketingului online
- aspecte practice pentru integrarea marketingului online in afaceri
- prezentarea evolutiei marketingului online
- prezentarea si analizarea celor mai importante siteuri si retele de socializare din lume
- ample referinte bibliografice

Despre autori

Costinel DOBRE este profesor al Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatea de economie si de administrare a afacerilor.

Anca-Maria MILOVAN este asistent universitar in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatea de economie si de administrare a afacerilor.




Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK