Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan - Bratucu, Gabriel

Editura C.H.BECK

-6.28 Lei
Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan

Apreciere: 3.0/7 (3 voturi)
Editura: C.H.BECK
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:44,89 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
38,61 Lei
Diferența: 6.28 Lei

Descriere

Descriere - Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan

Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, "viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pentru a creste angajamentul afectiv al angajatilor valorosi si a obtine un avantaj competitiv sustenabil”.

In egala masura, consider ca aceasta lucrare poate fi utila oricarei persoane care intentioneaza sa utilizeze o abordare de marketing in dezvoltarea propriei cariere, precum si specialistilor, cercetatorilor si studentilor in marketing, indiferent de domeniile lor de interes, intrucat orice incursiune intr-un domeniu mai putin cristalizat al marketingului (cum este si cel al marketingului carierei) poate sa te faca sa formulezi intrebari ale caror raspunsuri te conduc la o mai profunda intelegere a marketingului in general.

 

Prof. univ. dr. Razvan Zaharia

Departamentul de Marketing

Academia de Studii Economice din Bucuresti

Din cuprins

  • Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei
  • Obtinerea avantajului competitiv
  • Evolutia pietei fortei de munca
  • Politici si strategii de marketing al carierei

Despre autori

Ecaterina COMAN este doctor in marketing, Universitatea Transilvania din Brasov.

Gabriel BRATUCU este doctor in economie, profesor universitar si decan al Facultatii de %u0218tiinte economice si administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov.



ISBN: 978-606-18-1011-6
Nr pagini: 244
Format: Necartonata
Anul aparitiei: 12.10.2020


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK