Descriere - Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
In economia mondiala a acestui inceput de mileniu pot fi evidentiate anumite tendinte precum innoirea rapida si diversificarea fara precedent a ofertei de marfuri ca urmare a cresterii gradului de penetrare a progresului tehnic in productie, globalizarea pietelor, cresterea exigentelor clientilor, si in ultima perioada aparitia rationalizarii stricte a utilizarii eficiente a tuturor resurselor, necesitate ceruta de criza economico-financiara de la sfarsitul acest prim deceniu.
In aceste conditii, calitatea produselor prin efectele ei economice determina ferm competitivitatea firmelor avand in vedere faptul ca orice consumator, inaintea achizitionarii unui produs verifica printr-un control succint calitatea produsului achizitionat in raport cu pretul de achizitie.
Pe masura ce omenirea devine mai constienta de interdependenta dintre marfuri, om si mediu, devine tot mai importanta abordarea sistemica a acestei relatii, pe intreaga traiectorie, de la productie la consum, luand in consideratie atat exigentele actuale privind protectia consumatorilor cat si cea a mediului inconjurator. Stiinta marfurilor asigura cunostinte despre marfuri si stabileste relatiile dintre nevoile umane si lumea acestora, intr-o varietate de ipostaze, studiind proprietatile marfurilor in stransa legatura cu calitatea lor.
Lucrarea de fata cuprinde o serie de probleme importante si de actualitate, conectate cu discipline clasice si moderne, de unde sunt preluate si adaptate specificului sau, elemente ce permit studierea fundamentelor stiintei marfurilor ce fac obiectul comertului si este utila celor ce studiaza sau sunt interesati de problematica marfurilor.
Tematica abordata este una fundamentala pentru invatamantul economic, integreaza notiunile de calitate, utilitate, necesitate, eficienta economico-sociala, fiind subordonata celei studiate de disciplina intitulata in trecut Merceologie. Etimologic, termenul de merceologie deriva de la cuvantul latin merx = marfa (mercis = al marfii) si cuvantul grecesc logos (stiinta, cunoastere). Corespondente lingvistice in alte limbi sunt: study of commodities (engleza), warenkunde (germana), merceologia (italiana), tovarovedenie (rusa), connaissance des marchandises (franceza).
Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE
Nr. pagini: 272
Anul aparitiei: 2014
Autor: Pascu, Emilia
Editura: Universitara
Colecția: Stiinte Economice
ISBN: 9786062801151
Răsfoiește cartea - Notiuni privind calitatea produselor si serviciilor - instrument in activitati economice
Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri.
Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate
Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin
curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 6 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.