Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Toti autorii
Tip afisare:
Marketing turistic - Virgil Balaure, Iacob Catoiu si Calin Veghes (Stare: noua, cu defecte la cotor si la coperta)
-50%
Cartea face parte din Campania SALVEAZA O CARTE, nu o judeca dupa coperta! Carti iubitoare cauta casuta primitoare si vin cu 50% reducere! Se afla in stare buna, cu doar cateva defecte pe coperta, pe care le poti vedea in galeria de poze a fiecarui produs din campanie! Aceasta apartine edituriiURANUS. Cuprins:Cuvant inainte (p9)Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC (p11)Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM (p22)Capitolul 3. PIATA TURISTICA (p29)Capi...
PRP: 40,00 Lei  20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
De la cultura populara la fake news. Demoni si troli in lumea contemporana
-14%
Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru ca si acele surse pot fi, la randul lor, contaminate. Singura varianta care se poate folosi cu succes in lupta impotriva fenomenului „fake news” este o strategie care sa inverseze efectele, deconstruind falsul si reconstruind stirea, prin aceleasi mecanisme pe care le foloseste propaganda in cazul raspandirii de „fake news&rdqu...
Editura 

C.H.BECK

PRP: 59,90 Lei  51,51 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comert electronic. Suport de curs
-20%
Este foarte dificil in prezent sa ne imaginam felul in care ar putea functiona firmele, indiferent de amploarea activitatilor lor, nu numai fara folosirea tehnologiei informatice, cu beneficiile sale legate de scurtarea timpilor si reducerea costurilor, ci si fara folosirea Internetului si a retelelor de calculatoare, ca veritabile medii de desfasurare a afacerilor. Beneficiile utilizarii computerului in afaceri, a tehnologiei informatiei si a Ineternetului depasesc cu mult orice dezavantaje car...
PRP: 25,00 Lei  20,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager
-20%
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la catev...
PRP: 39,00 Lei  31,20 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes
-25%
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina“. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si“ in loc de „sau“. Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse –, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienti – si ajungand la Marketing...
PRP: 49,90 Lei  37,43 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comertul exterior al Romaniei. Cu produse agroalimentare 1990-2020
-15%
Lucrarea isi propune sa prezinte caracteristicile importante ale comertului exterior al Romaniei cu produse agroalimentare pe parcursul ultimelor treizeci de ani. Ea incearca sa identifice cauzele majore care au dus la accentuarea dezechilibrelor intre exporturile si importurile de produse agroalimentare. Prin analiza datelor statistice, exemplificate in tabele, grafice, cifre si decodificate prin texte analitice, volumul devine o sursa de referinta pentru aceasta perioada din istoria recenta a...
PRP: 136,00 Lei  115,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comportamentul clientilor
-20%
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti speciali...
PRP: 78,00 Lei  62,40 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
ABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschen
-20%
LucrareaABC der Geschaftskorrespondenz im Deutschenreprezinta un instrument cu caracter operational, pus la dispozitia studentilor ce se pregatesc pentru domeniul afacerilor, precum si pentru practicieni sau publicul larg care folosesc corespondenta comerciala in limba germana. "ABC der Geschäftskorrespondenz im Deutschen, Modellbriefe für Anfänger" se adreseaza in special publicului cu cunostinte la nivel incepator sau mediu de limba germana, permitand si la acest nivel o comunic...
PRP: 12,00 Lei  9,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Informatica si marketing
-20%
Activitatea economico-financiara care se desfasoara in orice firma, companie, organizatie sau intreprindere se bazeaza pe adoptarea de decizii de natura tehnica, tehnologica, organizatorica, economica, financiara, de personal etc. Astfel, fiecare decizie in parte parcurge un proces decizional complex, in care materia prima cea mai consumata este informatia despre mediul intern si cel extern al firmei. Complexitatea atat a proceselor de adoptare a deciziilor, cat si a mediului in care se desfasoa...
PRP: 42,00 Lei  33,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Managementul potentialului antreprenorial in Romania rurala
-20%
In societatea moderna s-a constatat un interes din ce in ce mai crescut pentru sustinerea initiativelor specifice antreprenoriatului, astfel incat, in Uniunea Europeana dar si in multe state din afara ei, a devenit necesara o formulare a politicilor de dezvoltare economica centrata inclusiv pe imbunatatirea mediului antreprenorial. Acest demers a presupus – si presupune in continuare atat solutii de amortizare a posibilelor dificultati si obstacole cu care se pot confrunta antreprenorii d...
PRP: 28,00 Lei  22,40 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Primul an de marketing
-15%
In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu. De aici rezulta importanta acestei discipline. 14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea aces...
Editura 

INTEGRAL

PRP: 40,00 Lei  34,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Comunicare Politica, Marketing Electoral si Administratie Publica
-20%
Comunicarea este cel mai adesea definita ca reprezentand relatiile de interactiune, de socializare primara ce iau nastere intre doi sau mai multi indivizi. Chiar daca, la o prima vedere, astfel de aspecte par simpliste si aferente cunoasterii comune, intregul proces al comunicarii necesita o dezbatere mult mai ampla. Un bun inceput cat priveste o astfel de teoretizare o reprezinta aceasta lucrare, scopul ei mediat fiind acela de a ajuta la rafinarea pe cat posibil a artei comunicarii in majorita...
PRP: 22,00 Lei  17,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Multimedia in activitatea didactica
-20%
Daca este sa analizam din punct de vedere etimologic, educatia vine din latinescul educo-educare, care inseamna a alimenta, a creste - plante sau animale. Avand intelesuri asemanatoare intalnim la francezi, in secolul al XVI-lea, termenul education, din care va deriva si cel romanesc, educatie. Acesta mai poate sa fie dedus si din termenul latinesc educo - educare care inseamna: a duce, a conduce, a scoate. Se considera ca ambele traiecte etimologice sunt corecte. A educa inseamna a cultiva cur...
PRP: 15,00 Lei  12,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Rolul negocierii in afacerile internationale. Editia a II-a, revazuta si adaugita.
-20%
Faptul ca viata social-economica si politica contemporana a devenit din ce in ce mai complexa, fapt oglindit si in intensificarea fara precedent a participarii statelor lumii la schimburile comerciale internationale impune intensificarea preocuparilor la nivel mondial pentru asigurarea prin dialog si conlucrare, prin negociere, a unui context propice de desfasurare, atat a relatiilor economice dintre state, cat si a celor dintre organizatiile economice prezente pe piata internationala, pe baza u...
PRP: 35,00 Lei  28,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Practici si studii de caz
-20%
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
PRP: 32,00 Lei  25,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketing. Proiecte si teste grila
-20%
Bibliografie: Nedelea Alexandru-Mircea (2003), Marketing, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2006), Marketing in administratie publica, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (coord.) (2008), Politici de Marketing, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2009), Marketing in exercitii – Aplicatii, studii de caz, teste, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti. Nedelea Alexandru-Mircea (2016...
PRP: 42,00 Lei  33,60 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Marketingul serviciilor de transport aerian din Romania
An aparitie 2022 Nr. de pagini 364 Format 17x24
Editura 

ECONOMICA

68,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Initiere in marketingul educational
Lucrarea prezinta conceptul de marketing educational si elementele componente ale acestuia, evolutia marketingului educational, metodele sale de aplicare, beneficiile, functiile marketingului educational si, de asemenea, diverse strategii de marketing educational.La final sunt evidentiate printr-o cercetare de marketing preferintele cadrelor didactice privind metodele de evaluare utilizate in activitatea scolara, concluziile cercetarii fiind deosebit de valoroase in practica activitatilor didact...
Editura 

ECONOMICA

17,00 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare
Cu ce se mananca de fapt Makertingul
-15%
Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce in...
PRP: 39,90 Lei  33,92 Lei Afla cand va reveni in stoc
in curs de reaprovizionare