Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania - Turcanu, Cristina

Editura UNIVERSITARA

Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania

Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania

Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Estimare livrare: 08.07 - 11.07
Apreciere: 4.0/7 (14 voturi)

Comanda rapid 

operator disponibil

Comanda Rapid
35,00 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania


In aceasta lucrare privim educatia din mediul rural din perspectiva marketingului, o descompunem in elemente ale mixului de marketing si indreptam atentia cercetatorilor si factorilor de decizie catre complexitatea conditiilor in care se desfasoara invatamantul rural, incurajam reflectarea asupra unor actiuni sustenabile ca parte integranta a procesului de evolutie sociala intrucat o educatie incluziva si de calitate pentru toti, fara bariere de acces, disparitati, segregare scolara, reprezinta un element esential al dezvoltarii durabile.
Scopul lucrarii este acela de a identifica masuri eficiente de imbunatatire a sistemului educational din mediul rural ce determina cresterea calitatii educatiei copiilor din acest mediu considerat defavorizat. 
Obiectivul principal vizeaza evidentierea acelor factori care pot contribui la reducerea barierelor ce ingradesc accesul copiilor din mediul rural la educatie (atat in ceea ce priveste componenta materiala, si anume conditiile de invatare, cat si cea spirituala legata de dimensiunile complementare, constand in calitatea activitatilor didactice, serviciile conexe oferite si nu in ultimul rand, calitatea vietii de elev) in contextul in care proiectele ce contin astfel de propuneri pot fi finantate de catre Uniunea Europeana in cadrul Programelor Operationale dedicate Capitalului Uman. 
Informatiile obtinute ca urmare a realizarii acestui studiu vor contribui la fundamentarea cercetarilor ce vor fi realizate in scopul formularii unor propuneri si solutii in vederea imbunatatirii calitatii educatiei si cresterii atractivitatii invatamantului romanesc din mediul rural.

Nr. pagini: 172

Anul aparitiei: 2022

Cartea "Particularitati ale marketingului educational in mediul rural din Romania". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Turcanu, Cristina si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 120 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.