Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic.Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.Din cuprins planul strategic de marketing etapele implementarii unui plan strategic de marketing cai de ameliorare a unui plan de marketing modele ale unui demers de planificare de marketingPuncte forte descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilorDespre autorLector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultatii de Stiinte Economice, Universitatea "Valahia” din TargovisteCuprinslntroducere Vll1. Planul de marketing 11.1. Planul strategic de marketing 11.2. Functiile si obiectivele planificarii strategicede marketing 41.3. Avantaje si dezavantaje ale planificarii de marketing 71.4. Tipuri de planuri. 92. Etapele implementarii unui plan strategic de marketing 142.1. Formularea misiunii si stabilirea obiectivelor. 182.2. Auditul planificarii de marketing 212.2.1. Auditul extern 222.2.2. Auditul intern 652.3. Analiza SWOT 732.4. Formularea strategiilor de marketing 802.4.1. Strategii de produs 812.4.2. Strategii de pret 882.4.3. Strategii de plasare (distributie) 952.4.4. Strategii de promovare 992.5. Stabilirea bugetelor 1022.6. Controlul, revizuirea si corectarea planuluide marketing 105Bariere si cai de ameliorare a implementarii unuiplan de marketing 11 O3.1. Bariere in implementarea eficienta a unui plande marketing 11 O3.2. Cai de ameliorare ale unui plan de marketing 1133.2.1. Crearea de noi produse si trecerea laorganizatii si produse "verzi" 1133.2.2. Pozitionarea strategica - nisa de piata 117VIPlanul de marketing. Ghid practic3.2.3. Alinierea planului de marketing la strategiagenerala a organizatiei 1193.2.4. Introducerea marketingului online si offline 1203.2.5. Crearea unor baze de date necesarecunoasterii clientilor 1253.2.6. Sustinerea planului de marketing de catreechipa si management 1354. Modele ale unui demers de planificare de marketing 1374.1. Modele ale planificarii de marketing in domeniulproductiei 1374.2. Modele ale planificarii de marketing in domeniulserviciilor 1414.2.1. Etape ale unui demers de planificare demarketing in serviciile de telefonie mobila 1414.2.2. Etape ale unui demers de planificare demarketing in serviciile bancare 146Bibliografie 163Data aparitiei: 25 Iun 2014Nr pagini : 184